Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sabueso
#809742
Het is wel geen probleem maar ik ben zo blij dat ik het gewoon kwijt wil!  :D

Vandaag hebben Sam en Filippe voor het eerst een zalmkop op (samen 1 want de visboer had er maar 1). Eerst hebben we Filippe laten proberen maar die deed er niks mee, toen Sam en die ging er een beetje aan likken en tegenaan tikken en als hij dan bewoog sprong hij weer naar achter  ;D .

Later weer Filippe laten proberen en die ging ook steeds meer proberen...

En toen Sammie weer want Filippe was alweer ergens anders mee bezig en Sam viel ineens de zalm aan en in notime was hij half op..

dus toen Filippe weer en ineens was hij helemaal op!!!!

Wat geweldig om ze zo te zien genieten!!!!

De brokken zijn de deur uit....en komen er niet meer in!


Groetjes elise en pootjes van Sam en Filippe
Door Nynke
#809770
Dat is zeker gaaf om te zien !!!! Fijn is dat om je hondjes zo te zien genieten !! Helaas gaat zalmkop er bij ons niet zo in :-[, ze likken er even aan en dan laten ze het liggen. Ik denk dat ze het te hard vinden :-X
Door Mevroi Kruim
#809783
Nynke F schreef: Dat is zeker gaaf om te zien !!!! Fijn is dat om je hondjes zo te zien genieten !! Helaas gaat zalmkop er bij ons niet zo in :-[, ze likken er even aan en dan laten ze het liggen. Ik denk dat ze het te hard vinden :-X
Kan ik me iets bij voorstellen. Heb je wel eens zalmstaart geprobeerd?
Door Anita*
#809788
Kruimel schreef: Kan ik me iets bij voorstellen. Heb je wel eens zalmstaart geprobeerd?
Of in stukjes gehakt heb ik in het begin ook gedaan totdat Tara ze heel ging eten.
Afbeelding
Afbeelding
Door sabueso
#809790
Nynke F schreef: Dat is zeker gaaf om te zien !!!! Fijn is dat om je hondjes zo te zien genieten !! Helaas gaat zalmkop er bij ons niet zo in :-[, ze likken er even aan en dan laten ze het liggen. Ik denk dat ze het te hard vinden :-X
ik moet er wel bijzeggen dat er nog wel iets over was (waarschijnlijk dan het harde gedeelte?) de kieuwen en de ogen en de bek etc was nog over, maar al het lekkere roze vlees hadden ze opgegeten, hij was helemaal uitgehold. Is het de bedoeling dat ze alles opeten? Mijn vriend had van tevoren nog geprobeerd om hem in tweeën te delen maar dat lukte dus niet, dus is hij idd wel hard ja. Volgende week ga ik er twee halen (hij zou ze voor me bewaren en nog gratis ook!).
Ik lees alleen op het forum dat je ze 10 dagen in de vriezer moet leggen voor je ze geeft....dat heb ik niet gedaan :( . De visboer zei dat ik hem het beste meteen kon geven omdat ze dan verser zijn (het is gekweekte zalm).
Door sabueso
#809794
Anita* schreef: Zegaan er bij Tara helemaal in en ik vries ze altijd eerst in.
Ow, dan vries ik ze voortaan ook in. Misschien dat ze ze volgende keer helemaal opeten...
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#809903
Fijn dat dat ze zalmkoppen lekker vinden.

Hire zijn ze er ook gek op en alles gaat op.

De zalm die speciaal gekweekt wordt hoef je volgens mij niet speciaal in te vriezen.
Door Minna
#809929
Hier gaat de kop ook helemaal op. Hope krijgt vrijdag haar eerste zalmkop...ben benieuwd! Makreel en forel vindt die wel lekker.
Voor Papu hak ik de kop ook in stukken (met mijn prachtige rvs hakbijl ;D) of ik geef haar een staart. Merk wel dat ze met sommige dingen een beetje moeite begint te krijgen met die oude kaken van haar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door