Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Brecht
#805552
misschien dat dit al vaker gevraagd is maar ik kon het zo gauw niet vinden... waar halen jullie je vis vandaan??? op de markt, supermarkt of waar moet ik aan denken. ik wil graag een keer wat zalmkoppen en sardines inslaan maar zou echt niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen... hoor het graag!!
Door Anita*
#805556
Ik ga elke Zaterdag naar de visboer om voor onszelf vis te halen en hij houd altijd twee zalmkoppen voor mij apart.Je kan altijd wat met de visboer afspreken.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#805571
sardientjes haal ik altijd bij de makro in de aanbieding. En vis (zalm, haring, makreel) meestal op de markt. Als je gelukt voor niets, en anders een paar euri :)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#805600
Zalmkoppen of op de markt of in een viswinkel.

die bel ik van tevoren op en dan houdt hij ze apart.
Kost dan  75 cent per kop.
helaas gratis is niet meer omdat ze ook verkocht worden voor de vissoep.

Sardientjes op de markt of bevroren bij de IC of andere islamitsche winkels.
Door Minna
#805665
Ik koop bij de Royal Dog Shop complete zalmkarkassen, bij de super makreel en zalm en sardientjes in blik (handig voor op reis) soma bij supermarkt ook iets wat aan de datum is en flink afgeprijsd.
Door sheenadog
#806560
hoi waar woon jij dan kan je dat zegen dan kunnen wook weten wt er in de buurt is
gr natascha
Door Brecht
#806837
ik woon in oisterwijk..dus omgeving tilburg... nog niet zo heel lang dus ik weet hier nog niet zoveel te vinden  ::)
Door Elf
#807194
Op de markt is de visboer nog wel eens aardig om wat afval mee te geven. Bij de Makro heb ik ook wel eens zalmkoppen en -graten meegekregen (gratis!) en sardines haal ik bij de Sligro, daar hebben ze ingevroren hele (dus niet-schoongemaakte)sardines.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door