Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mommies baby
#792971
hoi morgen gaan wij (eindelijk ) eens barbeknoeien en mijn man heeft ook lamskoteletjes gekocht. Veels te veel natuurlijk, dus ik hou er al rekening mee dat er wat overblijven. Mag Baby die gewoon hebben? Rauw natuurlijk. Maar ik bedoel met het oog op de dikte van de botjes.  graag antwoord voor morgen 8)

groetjes Jantine.
Door Borke
#793080
Ik weet niet hou oud je hond is en hoe groot hij is?

Wij hebben ooit een lam laten slachten en daar het toen een hele slechte zomer was kwam er van BBQen weinig terecht en die koteletjes gingen er wel in bij Borke (was volwassen en woog toen 22 kg).
Door crutz
#794294
heb ze hier bij het eerste nest gevoerd aan de 3 die iets langer bleven (ging toen ook halen voor een bbq, dus wat extra voor de puppen van toen 8 wk)
hebben ze allemaal netjes opgepeuzeld...
Door mommies baby
#797211
jongens excuus voor de late reactie: er bleven 4 koteletjes over en baby heeft ze alle 4 weggewerkt. Opa en oma keken vol afgrijzen toe ;)
kan dat wel?
ik stoer: ja hoor dat kan wel.
geen problemen gehad hoor, Baby heeft trouwens ook nog een paar kippeboutjes ,van die drumstickjes opgegeten . ging ook goed.

Als Babe nu maar niet denkt bij elke barbeknoei: hee :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#797217
mommies baby schreef: oh , en over de vraag hoe oud is Baby? Baby is een labrador van 16 maanden .
Dus Baby is geen baby meer? ;)
Door mommies baby
#797241
haha ik zal hem eens langs sturen! :) Mensen moeten ook lachen als ik hem roep.
Hij is een enorme reu geworden, maar alie slaapt is hij toch echt.....mama,s baby hoor ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door