Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kicka
#795576
ik geef onze hond iedere dag een knoflook capcule dit voor een goede bloedsomloop en tegen vlooien zou dit kwaad kunnen als voer krijgt ze honden voer van de c 1000 ik vraag me wel af of hier voldoende voedings stoffen inzitten wie heeft hier een antwoord op groetjes kicka
Gebruikersavatar
Door Angelique
#795581
Welkom Kicka.

Ik zou zeggen....neus eens een uurtje rond over dit forum dan kom je er snel genoeg achter hoe wij over b.v. C1000voer denken.

Die knoflook kan op zich geen kwaad. Alleen de hoeveelheid is discutabel omdat je niet verteld hoe groot je hond is en hoeveel knoflook er in de capsule zit.
Door mabeline
#795805
sluit me aan bij bovenstaande.

mijn paard kreeg een tijd een eetlepel knoflooksnippers (niet te vergelijken met de capsule) maar een eetelepel was 600 kilo. Om even aan te geven hoe weinig ze er maar van nodig hebben

Dus even goed lezen hoeveel capsules per kilo lichaamsgewicht
Door bea
#795815
mabeline schreef: sluit me aan bij bovenstaande.

mijn paard kreeg een tijd een eetlepel knoflooksnippers (niet te vergelijken met de capsule) maar een eetelepel was 600 kilo. Om even aan te geven hoe weinig ze er maar van nodig hebben

Dus even goed lezen hoeveel capsules per kilo lichaamsgewicht
Wow dat zijn grote eetlepels :o
Door Drijver
#795909
Over de knoflook kan ik ook weinig zeggen. Maar als je dan toch naar de C1000 gaat, koop dan ipv eigen merk brokken eens Smuldier uit de vriezer. Dat hebben ze daar ook.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door