Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door magda
#78840
Boffie lust geen orgaanvlees.
Is er een alternatief?
Ze lust geen nieren magen,longen harten. ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#78889
magda schreef: Boffie lust geen orgaanvlees.
Is er een alternatief?
Ze lust geen nieren magen,longen harten. ;D

En pens??

Of ze er nu wel of geen knieval voor maakt, ik zou toch wat hart/long/lever bij beetjes door haar eten mengen. Dan maar malen en het onder of door het vlees stoppen, maar helemaal zonder kan ook niet.
Kippemaagjes worden door een paar van mijn honden ook geweigerd als ik ze aan één stuk geef, de rest hebben ze geen problemen mee, dus maagjes krijgen ze hier niet meer.
Heeft ze wel eens een kantenklaar-produkt gegeten?
Door Lizzy
#78916
Zag dat je je vraag ergens anders ook had gesteld. Het percentage orgaanvlees op het totaal is overigens 10% - 15%.

Onze Pinkel lust overigens ook geen lever. Ik knip dat in heeeeel kleine stukjes. Als ik dat meng met pens of vlees, dan eet ze het wel. Misschien kun je dat ook eens proberen?

Groetjes, Lizzy
Door magda
#78927
Nee dat bestaat hier niet.
Ik sta steeds met mijn oren te klapperen als jullie het over ducks en bibi enzo hebben, ik kan me er geen voorstelling van maken.
Maar het zelf samenstellen is wel goed, hoewel ik er soms zelf van sta te kokhalzen.
Ik ben jarenlang streng vegetarier geweest en nu heel af en toe eet ik eens wat vlees, maar na al dat gehak en gesnij in vlees van dieren die ik eigenlijk wilde laten leven,begin ik me weer vegetarier te voelen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#78951
magda schreef: Nee dat bestaat hier niet.
Ik sta steeds met mijn oren te klapperen als jullie het over ducks en bibi enzo hebben, ik kan me er geen voorstelling van maken.
Maar het zelf samenstellen is wel goed, hoewel ik er soms zelf van sta te kokhalzen.
Ik ben jarenlang streng vegetarier geweest en nu heel af en toe eet ik eens wat vlees, maar na al dat gehak en gesnij in vlees van dieren die ik eigenlijk wilde laten leven,begin ik me weer vegetarier te voelen.
Waar woon je dan ongeveer?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#79374
In frankrijk kun je bij van die vleesgroothandels kippakketten halen enzo,jaren geleden toen ik in frankrijk was om een teefje te laten dekken,ben ik met Donna fokster wel eens een autolading van die kippenpakketten voor de hond wezen halen.Ik zal haar wel eens mailen en vragen bij wat voor soort groothandel ze het haalde.Het zal wel geen kompleet iets zijn maar je hebt dat ook ingewanden en gemalenbotten erbij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door