Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#788755
gisteren naa de ic geweest en me helemaal te buiten gegaan aan het vlees voor de honden.
Heb ik tig kilo geitesnippers gekocht, ik dacht met snippers toch wel iets kleinere stukjes te hebben maar dit zijn lappen van dik 1 pond.
Heb ik me toch staan tobben om die lappen in stukjes te krijgen---ging dus heel moeizaam dus heb ik ze in het geheel gegeven.
Ging bij de 2 oudste prima--lekker knagen!!!!
Maar die kleine van 5 mn. vond het schijnbaar te lang duren en besloot die lap maar in 1 keer door te slikken!!!
sukkel!!
Krijgen jullie met de geitesnippers echt snippers of ook van die lappen?
groetjes ellen
Door *Natasja*
#788756
Nee, dat zijn inderdaad vrij grote lappen. Ik maak de lappen altijd klein met het hakmes van Ikea. Gaat uitstekend en supersnel.
Door *Natasja*
#788759
vanaalst schreef: stom, sta ik te tobben met een vleesschaar en snoeischaar terwijl ik zelf ook zo'n hakmes heb  :P
ellen
Met de huishoudschaar van Gardena vind ik het ook goed gaan. Die gebruik ik altijd om de portie van Benthe in kleine stukjes te knippen. Maar dan praat je natuurlijk over een kleine hoeveelheid, 6 kilo geitesnippers ineens doe ik liever met het hakmes.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#788762
vanaalst schreef: gisteren naa de ic geweest en me helemaal te buiten gegaan aan het vlees voor de honden.
Heb ik tig kilo geitesnippers gekocht, ik dacht met snippers toch wel iets kleinere stukjes te hebben maar dit zijn lappen van dik 1 pond.
Heb ik me toch staan tobben om die lappen in stukjes te krijgen---ging dus heel moeizaam dus heb ik ze in het geheel gegeven.
Ging bij de 2 oudste prima--lekker knagen!!!!
Maar die kleine van 5 mn. vond het schijnbaar te lang duren en besloot die lap maar in 1 keer door te slikken!!!
sukkel!!
Krijgen jullie met de geitesnippers echt snippers of ook van die lappen?
groetjes ellen

Mijn geitensnippers was meer vet dan vlees,dus ik hoeft ze niet meer.
Gebruikersavatar
Door Dian
#788892
vanaalst schreef: gisteren naa de ic geweest en me helemaal te buiten gegaan aan het vlees voor de honden.
Heb ik tig kilo geitesnippers gekocht, ik dacht met snippers toch wel iets kleinere stukjes te hebben maar dit zijn lappen van dik 1 pond.
Heb ik me toch staan tobben om die lappen in stukjes te krijgen---ging dus heel moeizaam dus heb ik ze in het geheel gegeven.
Ging bij de 2 oudste prima--lekker knagen!!!!
Maar die kleine van 5 mn. vond het schijnbaar te lang duren en besloot die lap maar in 1 keer door te slikken!!!
sukkel!!
Krijgen jullie met de geitesnippers echt snippers of ook van die lappen?
groetjes ellen
Haha, daar ben ik dus ook ingestonken :-[ Snippers zijn bij mij kleine stukjes en krijg je me daar toch een lappen vlees :P Voor Rakker wel alles in kleine stukjes geknipt (blaren :( :() want hij "scheurt" dus niet >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door