Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door snowdogs
#784856
ik ben nu met mijn honden partime aan het barfen om de honden er al wat aan te laten wennen. veija en holly lusten bijna alles wel en gaat heel goed. sasja en sheila hebben er nog wat moeite mee. ze vinden niet alles even lekker.

straks krijgt veija op vrijdag vis (waar hij gek op is), maar mijn vraag is wat voor vis jullie de honden geven. en moeten de ogen enzo er ook uit gehaald worden ???
Gebruikersavatar
Door *Monique
#784858
snowdogs schreef: ik ben nu met mijn honden partime aan het barfen om de honden er al wat aan te laten wennen. veija en holly lusten bijna alles wel en gaat heel goed. sasja en sheila hebben er nog wat moeite mee. ze vinden niet alles even lekker.

straks krijgt veija op vrijdag vis (waar hij gek op is), maar mijn vraag is wat voor vis jullie de honden geven. en moeten de ogen enzo er ook uit gehaald worden ???
hier krijgen ze zalmkop, makreel, haring, sardien, kabeljauw
met alles erop en eraan dus ook de ogen tanden en tong ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#784883
Sommige honden halen de ogen er zelf uit  :-X en leggen ze opzij want ze lusten ze niet
Door tieneke
#785060
Hier gaat bij Tara de hele vis naar binnen in 1 slikbeweging  :-X
Tinus is een vervelia de laatste weken met zijn vissies.
Gebruikersavatar
Door pike
#785156
tieneke schreef: Hier gaat bij Tara de hele vis naar binnen in 1 slikbeweging  :-X
was in zijn vorige leven vast reiger
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#785233
Moest wel even slikken ,maar een zalmkop gegeven met oog en al en het ging gewoon allemaal op.
Sardientjes ook in zijn geheel.


alles went. :)
Door dorinekok
#785293
Als ik sardientjes geef, eet Babiche ze schrok schrok in zijn geheel weg. Voor Bridjo (tante Pollewop) moet ik het eerst vermalen. Dan eet ze het ook met smaak.
Van de visboer in de supermarkt hier krijg ik elke week 3 tot 4 kilo vis afval. Hij denkt dat ik het gebruik om soep van te maken. Meestal zit er geen zalm tussen en is het witte vis. Vanwege alle graten kook ik het eerst en haal het vlees er af. Ook al het kopvlees met ogen en kiewen en al. Helaas eten ze het anders niet en je moet een gegeven paard niet in de bek kijken vind ik. Het is mooi meegenomen.
Door snowdogs
#785543
als ik bv. vis van de visboer haal, moet ik het dan nog eerst een aantal dagen invriezen of kan ik het dan dezelfde dag nog geven
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door