Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bumper
#780597
Vandaag heb ik de honden voor het eerst eend gegeven.Bumper heeft alles heerlijk opgegeten ook de eend van Lady want die hoefde het niet.
Laatst gewijzigd door bumper op ma 18 jun 2007, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Minna
#780618
Hier moest Ko ook een beetje wennen aan het eend. Gewoon volhouden, dan komen ze er vaak wel achter dat het toch wel lekker is!  ;D
Door Borke
#780654
Borke is enorm kritisch, maar was direct dol op eend.
Soms moet je inderdaad even volhouden, kleiner snijden wil ook wel helpen.
Door lightning
#780666
2 honden van mij eten het graag is wel wat groot zo'n eend maar ze vinden het lekker. een andere hond van mij hoefde hiet niet
Door Tanna
#786805
Mijn hond heeft tijden gezeurd met eend. Ik smeerde er lekkere dingetjes over, roosterde het even, maar het bleef tobben. Tot ik bedacht dat ze het misschien wel te groot en te vettig in haar bek vond. Nu snijd ik het haast tot op het bot af en ze smikkelt alles in een mum van tijd weg!
Door PetraS
#787043
Ik heb katten, geen honden. Laatst had ik eendenekken gekocht, maar deze kan ik later zo weggooien, ze komen er niet aan (kippennekken wel).
Door Shiloh
#787065
Chendo moet ook niks van eend hebben, loopt al weg zodra hij het ruikt.
Gisteren bij de poelier dure filet (10,- euro per kilo) gehaald en in kleine stukjes gesneden en ook dit liet meneer lekker staan  :(
Maar goed dat we nog een kliko op 4 poten in huis hebben, zij eet gelukkig alles.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#787078
volgens mij maken honden ook onderscheid tussen wild/tam???
Vienna at de eendepoten van Ermelo (CB verkooppunt) wel, maar die van het IC niet. Deze zagen wel een stuk vetter uit :-\
Door Happy Tail
#788408
hier is tamme eend wel jummie en wilde eend jekkie.
Dus ik denk dat je aan de tamme eend moet uuuh de honden dan ;)

en de poten van IC zijn volgens mij wel tam, want die een Baya. Voor een wilde eend zijn het wel erg forse poten lijkt me. als ik de karkassen vergelijk van de wilde eenden die ik wel eens geprobeerd heb.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#788410
Vandaag eendevleugels van Herby op het menu en ze hebben er heerlijk van gegeten.
Door tieneke
#788488
Hier vindt Tinussie af en toe de tamme eend niet te pruimen terwijl Zussie haar lipjes naar binnen likt  ::) honden  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door