Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Remy*
#780037
Geven jullie wel eens runder boekmaag? Bezit dit belanrijke voedingsstoffen?

En maakt het wat uit of ik pens van een rund, schaap, kalf of geit neem? Welke pens nemen jullie?
Door Mevroi Kruim
#780065
Boekmaag voerde ik vroeger wel eens, lang lang geleden, vond mijn hond niet echt lekker, veels te taai. Voedingswaarde weet ik zo niet.
En ik voer alle soorten pens.
Door Lil
#780162
Hier wordt gesmuld van boekmaag, als ik het kan krijgen voer ik het maar meestal krijg je alleen maar pens. Ja ik voer maag van alle dieren, konijn, kip, kalkoen, rund, schaap, geit (nog nooit gehad maar als ik het kan krijgen wel).
Door Oso-Bayou
#780244
Wel eens een keer boekmaag gehad, er wordt hier van gesmuld. Hebben het zelfs liever dan pens, meer trekwerk aan, denk ik.
Als iemand weet waar je verse boekmaag kunt krijgen houdt ik mij aanbevolen.
Alle maag(jes) die ik kan krijgen voer ik, bij goede eendkarkassen haal ik alrijd de organen die er nog inzitten uit en voer die apart op de "orgaandag".
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#780465
judith1967 schreef: Shaweca had toch boekmaag"nieuw"ni het assortiment
Klopt, ik heb nu voor de eerste keer boekmaag bij Shaweca besteld; heb het echter nog niet ontvangen en heb het mijn honden nog nooit gegeven, daarom mijn vraag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door