Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sarine
#778076
Hoi Allemaal,

Momenteel krijgen mijn honden ( Leonberger 2,5 jaar en M.herder 7 mnd) iedere maandag en dinsddag Carnibest Natuurvoer waarbij ik ze de ene week pens erbij geef en de andere week runderstrot, kalkoennek of runderbot.

De afgelopen dagen heb ik Internet afgezocht naar leveranciers van BARF- producten. Nu heb ik er een gevonden, namelijk versvoeding.nl
Het fijne van deze leverancier is dat ze complete pakketten hebben voor de beginnende BARFer. Het lijkt me wel fijn om een aantal van die pakketten te bestellen en uit te proberen....maar helaas ze leveren niet in Den Bosch.
Weet iemand een leverancier in de buurt van Den Bosch die ook zulke pakketten (kan) samenstellen?



Alvast bedankt voor jullie reacties

Sarine
Laatst gewijzigd door Sarine op wo 13 jun 2007, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sarine
#778096
Hoi Cathy,

Dat is de website die bedoel. Volgens de postcode-check die op de site staat leveren niet in regio Den Bosch. Ik zal morgen eens bellen.

Ik durf de producten nog niet los te kopen. Er komt nu zveel informatie op me af, botten mogen wel alleen geen dragende delen. Kipkarkassen durf ik nog niet te geven. Sommige botjes zijn zo klein en dan nog de kans op salmonela.

Hopelijk wil versvoeding.nl gewoon leveren.

Groeten
Gebruikersavatar
Door pike
#778100
Sarine schreef: Hoi Cathy,

Dat is de website die bedoel. Volgens de postcode-check die op de site staat leveren niet in regio Den Bosch. Ik zal morgen eens bellen.

Ik durf de producten nog niet los te kopen. Er komt nu zveel informatie op me af, botten mogen wel alleen geen dragende delen. Kipkarkassen durf ik nog niet te geven. Sommige botjes zijn zo klein en dan nog de kans op salmonela.
Lees dit maar eens:
En salmonella dan?:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 47&start=0
Door Hetty
#778133
Carpool Oss A59, afrit 15 3e zaterdag van de maand tussen 10 en 11 uur

Hier leveren ze wel. Dit is voor jou toch goed te doen vanuit Den Bosch. Ik heb zelf ook inderdaad naar dit pakket zitten kijken!
Door lightning
#778148
tja ik ken ze ook en bij mij bezorgden ze wel altijd maar nu heb ik die postcode check ook gedaan en in ene doen ze dat niet meer. dus ik bestel daar dus niks meer :-\
Gebruikersavatar
Door *Monique
#778155
lightning schreef: tja ik ken ze ook en bij mij bezorgden ze wel altijd maar nu heb ik die postcode check ook gedaan en in ene doen ze dat niet meer. dus ik bestel daar dus niks meer :-\
Bij herby???? :-[
Door Sarine
#778275
Hetty schreef: Carpool Oss A59, afrit 15 3e zaterdag van de maand tussen 10 en 11 uur

Hier leveren ze wel. Dit is voor jou toch goed te doen vanuit Den Bosch. Ik heb zelf ook inderdaad naar dit pakket zitten kijken!
Dit is voor mij zeer goed te doen. Momenteel rijd ik al 1 keer per 14 dagen naar Oss voor de Carnibest.
Moet ik eerst bellen voor een bestelling of kan ik er gewoon heenrijden?
Door Danny
#778283
Oh ja joh doet Herby ook buiten het bezorg gebied bezorgen...
Dacht alleen in het Noorden van het land...
Dus komen ze ook in Hellevoetsluis?????

Hebben ze een website? kan het niet vinden, kan ik eens kijken wat ze allemaal hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door