Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#775919
Mogen onze hondjes eigenlijk aardbeien en meloen?
Door Malamoods
#775925
Ja hoor! Meestal vinden ze het erg lekker! Zelf geef ik fruit altijd wel apart van de groenten en apart van vlees (i.v.m. gasvorming in de darmen)... Ook niet teveel van geven, i.v.m. fruitsuikers....

Rachel.
Door Anita*
#775929
Malamoods schreef: Ja hoor! Meestal vinden ze het erg lekker! Zelf geef ik fruit altijd wel apart van de groenten en apart van vlees (i.v.m. gasvorming in de darmen)... Ook niet teveel van geven, i.v.m. fruitsuikers....

Rachel.
Ik geef het fruit altijd apart hoor,maar lekker dat ze dit ook mogen bedankt. ;)
Door Lizzy
#775947
Hier zijn ze echt dol op meloen. Ze zouden zo 1 hele op kunnen, met z'n drieetjes, no problemo. Nou krijgen ze dat niet, ze krijgen een stukje. Maar het is opvallend hoe hard ze kwijlen bij het zien van meloen. Ik vind dat dus ook een heel geinig verschil tussen een kat en een hond. Een kat maak je daar gemiddeld niet blij mee, met fruit. De gemiddelde hond is er dol op!
Door Anita*
#775950
Lizzy schreef: Hier zijn ze echt dol op meloen. Ze zouden zo 1 hele op kunnen, met z'n drieetjes, no problemo. Nou krijgen ze dat niet, ze krijgen een stukje. Maar het is opvallend hoe hard ze kwijlen bij het zien van meloen. Ik vind dat dus ook een heel geinig verschil tussen een kat en een hond. Een kat maak je daar gemiddeld niet blij mee, met fruit. De gemiddelde hond is er dol op!
Ja grappig is dat, dat er zoveel verschil in kat en hond zit, wij eten heel veel meloen vooral rond deze tijd en Mart vroeg aan mij .mag Tara dit ook? ik zeg dat weet ik eigenlijk niet, maar nu wel en ik ga Tara vanavond meteen verwennen met een stukje meloen, ik weet zeker dat ze het lust ze is namelijk dol op fruit. ;D
Door *Ilse
#775951
Lizzy schreef: Hier zijn ze echt dol op meloen. Ze zouden zo 1 hele op kunnen, met z'n drieetjes, no problemo. Nou krijgen ze dat niet, ze krijgen een stukje. Maar het is opvallend hoe hard ze kwijlen bij het zien van meloen. Ik vind dat dus ook een heel geinig verschil tussen een kat en een hond. Een kat maak je daar gemiddeld niet blij mee, met fruit. De gemiddelde hond is er dol op!
Ik heb weer een uitzondering, een kat die dol is op meloen, en mango!!!! Maar laat ook geen suiker potje op tafel staan want ligt geheid om, voorzein van kleine kattenpootjes!!!!
Door Lizzy
#775955
*Ilse schreef: Ik heb weer een uitzondering, een kat die dol is op meloen, en mango!!!! Maar laat ook geen suiker potje op tafel staan want ligt geheid om, voorzein van kleine kattenpootjes!!!!
Uitzonderingen bevestigen de regel ;D
Door cylke
#776005
Chelsey is dol op peer, appel, vijg, meloen, aardbei... :D
Door ~anna~
#776010
Crystal sinasappel en Balou appel en beide gek op meloen.
Dit zijn hun voorkeuren,maar ze krijgen allebei van alles ook peren.
Aardbeien geef ik nooit die eten we zelf op ;)
Ik geef per keer een halve vrucht per hond,en van meloen wat stukjes.
Door judith1967
#776209
Cairo is gek op fruit met name appels.
Als ik een appel aan het eten ben,dan loopt echt letterlijk het water uit zijn bek!! ;D ;D
Door *Natasja*
#776210
*Ilse schreef: Ik heb weer een uitzondering, een kat die dol is op meloen, en mango!!!! Maar laat ook geen suiker potje op tafel staan want ligt geheid om, voorzein van kleine kattenpootjes!!!!
Ik heb hier ook een uitzondering, nl. een hond die geen fruit lust. Mogen jullie 3 keer raden wie... ::)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#776212
Met warm weer doe ik vaak een meloen met banaan in de blender. Daarna in de vriezer in een klein bakje. En voila, fruitijsje  :icecream:
Indy is er gek op.... :dribble:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door