Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Roellie
#774800
Gisteravond een runderstrot voor Mikki uit de vriezer gehaald.
Pak ik die net uit, vind ik witte dingetjes???? op die strot.
Niet veel, maar t lijken een beetje op coccosraspsels.... :o

Nu vind ik wel es vaker gekke dingen tussen de strotten. Stro en eetensresten, maar dit vond ik een beetje getsie....

Nu heb ik het helemaal afgespoeld en er is nix meer terug te vinden maar nu twijfel ik toch of ik t moet geven of niet....

Dus hoop snel advies van jullie te  krijgen...

Kan ik dit geven, of zijn dit eitjes van een of andere vliegebeest of iets dergelijks...

Groetjes

Roellie
Door Roellie
#774801
ik probeer foto's er bij te voegen, maar t lukt me niet
kan iemand daar ook nog een tip over geven?
Door Roellie
#774805
ok, tis gelukt...
maar nu heb ik em helemaal afgespoeld, is nix meer van terug te vinden...

wat denken jullie, kan ik het geven of niet?
Mikki zit nu me vragend aan te kijken, waar blijft ie nou ;)
Door chamourel
#774808
ja daar heeft een vlieg op gezeten (eitjes gelegt) , goed afspoelen en dan gewoon geven.........
Door jantjehermien
#774824
Ja dat zijn eitjes, ik heb dat ook wel eens gehad.Met dit weer kun je het eigenlijk niet eventjes onbedekt laten liggen ontdooien of wat ook. Er zitten zo vliegen en dan ook vrijwel direkt eitjes op.Om het te voorkomen doe ik het altijd in een grote emmer met deksel.Zodat vliegen en ander gespuis geen kans krijgt. :P :P :P
Door Roellie
#774857
jantjehermien schreef: Ja dat zijn eitjes, ik heb dat ook wel eens gehad.Met dit weer kun je het eigenlijk niet eventjes onbedekt laten liggen ontdooien of wat ook. Er zitten zo vliegen en dan ook vrijwel direkt eitjes op.Om het te voorkomen doe ik het altijd in een grote emmer met deksel.Zodat vliegen en ander gespuis geen kans krijgt. :P :P :P
Dat is t gekke, tis helemaal niet onbedekt geweest.... na dat ik t uit de vriezer heb gehaald... Wel daarvoor, dus die eitjes zullen wel ingevroren geweest zijn 8)
Gebruikersavatar
Door pike
#775093
Nou wees maar blij dat het niet 3 dagen in de emmer heeft gestaan zoals bij Kruimel, dan waren ze om je oren gevlogen  :P :-X
Door pallas
#775150
pike schreef: Nou wees maar blij dat het niet 3 dagen in de emmer heeft gestaan zoals bij Kruimel, dan waren ze om je oren gevlogen  :P :-X
denk dat er dan meer maden dan vlees was in de bak :yucky:
Door Minna
#775770
Yep, ik heb dus een keer stuk vlees vergeten in zo'n bak in het bijkeuken, waar zowieso altijd warm en broeierig is dankzij de droger en verwarmingsketel etc...vloog nog niks maar de maden kropen rond :yucky: Dat doe je geen tweede keer, gatver...ik ben niet gauw misselijk maar dat vond ik toch een beetje bah!
Door MarijeJoanne
#776052
Ik had toevallig gister precies hetzelfde op het kopvlees wat ik de honden wou geven.
Ik heb het afgespoeld en daarna aan de honden gegeven.
Ze hebben er smakelijk van gegeten (nadat ik het in stukken had gesneden, teveel kimmels oid zodat ze het zelf niet in stukken kregen) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door