Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dami
#773634
ik hoop dat het hier goed staat?
Een vriendin van me, haar man werkt als keurmeester van het vlees, dus hij kan aan verse pens komen, hier zitten nog stukken vlees aan, maar nu is haar vraag dus of zij de pens iedere dag kan geven en dan in combinatie met kvv, of word dit teveel van het goede qua pens? Ze wil dus niet Barfen, maar wel kvv geven icm de pens. Zij had het over 1 kilo pens per dag, is een bordeauxdog van 50 kilo, aangevuld met kvv, ik zei al dat ik denk dat dit niet goed is, maar dat ik het hier na zou vragen voor haar. Dus wat is raadzaam qua hoeveelheid pens per dag?
Door judith1967
#773639
In Kvv zit al genoeg orgaan,en pens is in principe ook orgaan.
alhouwel sommige pens zien als een "complete"maaltijd(goede calcium/fosforverhouding)

Maar je zal vast en zeker nog goede adviezen krijgen van de echt die-hards
Gebruikersavatar
Door Angelique
#773643
Als ze al kvv geeft zou ik hooguit één keer per week een lapje voor het sleurwerk willen geven, maar meer ook niet.
Door Dami
#773777
Ja zoiets dacht ik al ja, ze heeft nu 70 kilo pens liggen!!!!Ik zal het aan haar doorgeven dat ze beter niet iedere dag 1 kilo pens kan geven. Maar idd gewoon eens in de week een lapje geven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#773797
dianatara schreef: Ja zoiets dacht ik al ja, ze heeft nu 70 kilo pens liggen!!!!Ik zal het aan haar doorgeven dat ze beter niet iedere dag 1 kilo pens kan geven. Maar idd gewoon eens in de week een lapje geven.
Een BD van 50kg. mag ze gerust een lap van 2 kilo geven, eentje van 1 kilo zou die zo naar binnen zugen.

Heeft ze toch mooi voor een ruim half jaar genoeg ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door