Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#769712
Gister nog maar net voorgesteld, en wist niet dat ik al zo snel met een eerste vraag zou komen.... :-\
Kyran krijgt kvv. Maar ook vaak bereidde Barf maaltijd van de Barfslager, dus redelijk gemalen zeg maar. Hij heeft kippennekken, eendennek, ribbetjes, haring, vleugels ed al gegeten, heerlijk vind ie dat geknaag! Gisteravond had ik een stuk runderstrot om te proberen. Ik heb het niet gewogen, niet zo slim he? Ook hier genoot ie weer met volle teugen van. Maar nu net, ging hij spugen [vanmorgen weer een gemalen Barf op], veel wit slijm en ook harde stukjes, denk stukjes strot. [ al gegeten..... :P]Heb ik iets verkeerds gedaan, had hij nog geen strot mogen krijgen, dacht het zelf wel gelezen te hebben, maar misschien te groot/veel. Wat kan ik doen om dat de volgende keer te voorkomen?????
Door pallas
#769714
Ik denk ook dat het wat teveel was.
Nox had in het begin ook meer moeite met het verteren van grote hoeveelheden kraakbeen (ook van runderstrot) gek genoeg gingen zachte botten veel beter.

Nu knaagt ze alles zomaar wel, kwestie van rustig opbouwen ;)
Door cylke
#769757
LEUK nog een Toller  :D Van waar komt hij?

Ik denk ook dat hij wat te veel gegeten heeft, en tja, een toller zal zeker niet zeggen dat hij genoeg heeft  ;D

Trek het je niet aan, dat weet je dan voor de volgende keer...
Door ellenned
#769806
Hoi, ik zie een klein fotootje met een Toller er op bij jou, leuk!

Kyran komt bij 'van het Zuweland' vandaan, uit Vinkeveen. Uit een nest van nog 8 broers en 2 zussen.Heerlijk beest, superlief karakter, we zijn echt stapelgek op hem.
Waar komt jouw Toller vandaan?

[En je hebt gelijk....het is een veelvraat :)]
Door cylke
#770015
Yengees komt van Steadylines. Maar die kweekt geen tollers meer nu.

Yen is actief, bijna 9j oud, maar slechte inprenting gehad bij kweker, dus af en toe nerveus en rap bang  :(
Het is eigenlijk de hond van m'n mama, maar ik ben er mee op training geweest enz...

Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door