Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#766809
ik had vorige week geschreven dat mijn honden nu eindelijk niet meer spugen na het barfen.
Nu komt herby vanmiddag een lading vlees brengen.
Heb ook parelhoen besteld, kan ik ze dat al geven en moet ik het eerst ook maar even platslaan?
OOk komt er lamsribben die volgens zeggen erg mals zijn---ook geven of daar maar even mee wachten?
ellen
Door Lizzy
#766839
Parelhoen hoef je niet plat te slaan. Dat is erg zacht. Ribben... Ik zou er even mee wachten en als de parelhoen goed gaat, dan een weekje erna de ribben proberen. Niet teveel nieuws tegelijkertijd invoeren, want als er dan weer gespuugd wordt, weet je niet of het de parelhoen of de ribben zijn, zeg maar.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#766888
oke, kan ik dan de parelhoen als een volledige maaltijd geven of is het verstandig vantevoren pens te geven?
ellen
Door mutsie
#766896
Deze lamsribben kan je zo breken.
En zijn niet zo groot.
volgens mij kan je ze hiervan best eentje geven.
Het is alleen vrij vet, dus ik zou er vlees bij geven.

Parelhoen vinden mijn honden zalig.
Maar het is wel een compleet karkas met vlees en best een hele hap. misschien kan je eerst even de vleugeltjes geven die erbij zitten en kijken hoe ze erop reageren.

Karin
Door Ramona
#766986
Hoeveel weegt een parelhoenkarkas gemiddeld? het gaat nl om 2 karkassen voor 1.95, dat lijkt mij niet duur,  toch?
Door judith1967
#767031
Wow,das mooi gewicht,waar ik ze haal daar wegen ze onder de 300 gram,maar ik vul het dan aan tot 350 gram met spiervlees.
Gebruikersavatar
Door pike
#767153
Ik heb hier parelhoenkarkas van Herby die zwaarder zijn, ruim een pond.
Ik knip ze doormidden en ieder krijgt dan een half karkas.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door