Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#765848
hoi,

ik ben nieuw met het barf gebeuren mijn border krijgt op het ogenblik lekker kvv voeding duck uitmuntend maar wil er ook barf dagen tussendoor gooien. hoe moet ik dat precies aanpakken en wat heb ik precies nodig? kippennekken vind hij heerlijk en zalmkoppen ook. dat is wat hij kent. brok heeft hij vanaf pup af aan niet echt geweldig gevonden hij at ook slecht sinds ik langzaam maar zeker steeds meer duck geef gaat het eten geweldig. maar wil me graag verdiepen in meer dan dat en hem ook zo iets geven. kan iemand mij aub vertellen wat ik verder moet gaan geven? hij weegt zo rond de 19 kilo en moet de breedte nog in dus zal nog wel iets zwaarder worden hoop ik. kan iemand mij vertellen hoe of wat zodat ik de dingen kan bestellen? hebben honden niet iedere dag alles ingedienten nodig? ik zie jullie reactie heel graag te gemoed. ik wil het graag goed doen :-[

groetjes mirjam
Door *Natasja*
#766011
Zolang je voor minimaal de helft KVV blijft voeren, hoef je je niet druk te maken over de verhoudingen. Op de dagen dat je gaat BARF-en, geef je het beste dingen die niet in de KVV zitten, zoals bijv. geitevlees, vis etc.
Door judith1967
#766091
Geef niet iets van orgaan,want dat zit al genoeg in de kvv.
Beter spiervlees zoals geit,paard,,lam,kip.
Eitje mag je er ook doorheen doen
Door lightning
#766100
hij heeft vandaag kippennekken gehad en voor het eerst 1 dagskuikens duurde even voordat hij wist wat hij met die kuiken moest doen is iig goed afgelebberd ;)
Door Prince01
#766141
hoe duur ziin ongveer de gemidelde prijzen voor kippenekken, ik had even gevraagd bij een halal gebeuren en daar was 2,50 per kilo is dat duur of goedkoop,
Door lightning
#766145
dat is duur voor kippennek ik zou het daar dus niet halen ;) meestal zit jerond de 1.30 per kilo
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#766146
Ik betaal 1,25 per kg voor kippenekken(op de markt bij een poelier)
Door lightning
#766147
dan zat ik in de buurt met mijn 1,30 :) maar wat een prijs verschil zeg 1.25 of 2,50
Door lightning
#766158
[quote="Rowena"]
Ik betaal 30cent de kilo!
[/quote]

nou waar jij het vandaan haalt wil ik het ook wel hebben ;D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door