Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door debby
#75576
In welk merk zit alles in voor de katten wat ze nodig hebben.
Ik zie op de Rodi bv niet dat het voor katten is, van smuldier wel maar niet de compleet.
ahv heb ik gehaald maar dat is alleen kip en de kopvlees eten ze niet.

Weet even niet wat ik moet geven, zelf klaar maken kan niet want we hebben geen slager die kippennekken ed verkoopt heb het wel gevraagt.
En heb helaas geen rijbewijs.
Door Jolly
#75581
ik weet niet waar je woont, maar Carnibest en Bibi hebben beide ook compleet vers vles voeding voor katten
www.carnibest.nl en www.bibidiervoeding.nl voor de dichtsbijzijnde verkooppunten. Indien er niets in de buurt zit, misschien even bellen, er zijn vast wel mensen bij jou in de buurt die ook 1 van deze merken voeren en die het wel voor je mee willen nemen, maar die staan natuurlijk niet op de site vermeld. ;D
Door debby
#75964
sylvia schreef: Prins heeft ook een kompleet vers kattenvoer.
Bij prins staat op de site ,dat het pas eind mei op de markt komt.
En heb het hier in de grotere dierenspeciaalzaken gevraagd maar die zeggen hetzelfde.
Door debby
#75965
Jolly schreef: ik weet niet waar je woont, maar Carnibest en Bibi hebben beide ook compleet vers vles voeding voor katten
http://www.carnibest.nl en http://www.bibidiervoeding.nl voor de dichtsbijzijnde verkooppunten. Indien er niets in de buurt zit, misschien even bellen, er zijn vast wel mensen bij jou in de buurt die ook 1 van deze merken voeren en die het wel voor je mee willen nemen, maar die staan natuurlijk niet op de site vermeld. ;D
bedankt zal eens op de site kijken, wij wonen in de buurt van purmerend.
Door Jolly
#76031
debby schreef: mijn mailtje naar Bibi is onderweg, volgens mij zit erin purmerend een verkopp punt.

nogmaals Bedankt.
;D ja in Purmerend zit idd een verkooppunt , hele toffen en gezellige mensen ;D
Laatst gewijzigd door Jolly op wo 07 apr 2004, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door meesmerel1
#76052
debby schreef:

Bij prins staat op de site ,dat het pas eind mei op de markt komt.
En heb het hier in de grotere dierenspeciaalzaken gevraagd maar die zeggen hetzelfde.
nee het is al te koop hoor! Ik heb het ook weleens gekocht. Je kunt het beste Prins daarover bellen/mailen.
Door debby
#76081
meesmerel1 schreef:

nee het is al te koop hoor! Ik heb het ook weleens gekocht. Je kunt het beste Prins daarover bellen/mailen.
oke, ik zal ze straks even bellen en vragen of het ook hier in de buurt te verkrijgen is. ;)
Door Mayka
#76126
debby schreef:

oke, ik zal ze straks even bellen en vragen of het ook hier in de buurt te verkrijgen is. ;)
Een poosje geleden heb ik Prins gekocht voor de katten maar ze vertikken het alle 4 om het te eten! Verwende beesten ;D. Vond het er zelf ook niet echt smakelijk uit zien in vergelijking met Carnibest.
Door meesmerel1
#76130
ik vind het er wel schattig uitzien, die bolletjes...beetje te vergelijken met Rodi/Energique/Duck...
Carnibest pruimt mijn kat niet meer (waardoor mijn hond nu dus af en toe kattenvoer van Carnibest krijgt)...
Door Rosita
#76308
In Purmerend zit inderdaad een verkooppunt van Bibi (Esther en Jan). Als het goed is gaat Jan aankomende zaterdag weer vlees halen in hoogvliet. Esther heeft geloof ik zelf een kat die Bibi eet dus misschien dat ze nog een paar worstjes voor jou heb liggen om alvast te proberen (ik heb ze toen gratis gekregen ;D, erg aardige mensen). Mijn drie katten vinden het ook erg lekker. In Benningbroek (dicht bij hoorn) zit Dierenwinkel Rood, daar verkopen ze ook energique en prins voor honden. Ik geloof niet dat ze een voorraad prins versvlees voor katten hebben liggen, maar toen ik een tijdje terug belde konden ze het wel voor mij bestellen (de bestel dag was geloof ik dinsdag). In amsterdam is carnibest, prins en bandit verkrijgbaar (bij natuurlijk voor dieren). Weet niet waar je woont (ik zelf woon in hoorn) maar mijn voorraad wordt dinsdag weer bijgevuld (pa gaat weer carnibest halen en neemt gelijk wat bandit mee voor mijn katten om te proberen ;D) en als het goed is heb ik dan drie merken vlees waar je gerust een paar worstjes van mag proberen (bandit zit geloof ik wel in bakjes van 500 gram). Als je dicht bij purmerend woont, moet het volgens mij niet zo moeilijk zijn om versvlees te vinden voor je kat, maar de vraag blijft natuurlijk lust hij het ;). Veel succes in ieder geval :).

Groetjes Rosita
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door