Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#756336
Asha eet wel cb, smaak maakt niet uit, ze lust ze allemaal.
Maar ze eet gewoon geen barf, niets waar bot in zit zo en zo, zelfs geen kippennekjes  ::)
ik heb al paar keer geitsnippers door cb heen gedaan en runder kopvlees erdoor...dat accepteerd ze net als t niet te veel is.
maar ik wil dr gewoon met anderen ook laten mee eten dus vroeg me af hoe ik dit ging oplossen  :-\
#756355
Ik heb het probleempje gehad met vis...bij ons was de oplossing inderdaad kleine snippers door eten wat ze wel lust en dan heel langzaam het hoeveelheid vis vergroten en hoeveelheid vlees eromheen verminderen. Zijn nu ongeveer 3 weken bezig, morgen weer een visdag, dan zit er 60% vis tussen 30% vlees en een schepje huttenkase en een ei. Volgende week gaan we naar 80/20.
Dus langzaam aan wennen, en bot misschien plat slaan?
#761156
Angelique schreef: Netjezzz...ze neemt dus blijkbaar haar tijd. Maar als ze kippoot eet dan is nek toch niet meer noodzakelijk?
ik wilde braaf opbouwend beginnen bij haar omdat ze geen bot gewend was, maar ja dat wil ze niet, ga vandaag eend proberen :-\ ;D
#761160
danielle1980 schreef: ik wilde braaf opbouwend beginnen bij haar omdat ze geen bot gewend was, maar ja dat wil ze niet, ga vandaag eend proberen :-\ ;D
Eendnek of poot? want de poten zijn vaak echt knikkerhard...niet echt een beginnersbotje dus.
#761167
danielle1980 schreef: ow eendenkarkassen die bij herby vandaan, niet zo hard denk ik want mn puppen eten ze ook al :-[
Het gaat ook niet direkt om het knaagwerk, maar of de spijsvertering al in staat is om zo'n hard bot te verwerken. Ik ken die karkassen echter niet, dus het is aan jou om ze te beoordelen :P
#761199
Angelique schreef: Het gaat ook niet direkt om het knaagwerk, maar of de spijsvertering al in staat is om zo'n hard bot te verwerken. Ik ken die karkassen echter niet, dus het is aan jou om ze te beoordelen :P
ow nou een kippenpoot is harder.
die karkassen ken ik gewoon met mn handen breken
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door