Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door DaisyD
#760057
Bij De IC in rotterdam zagen we mooie 'varkenspoten' liggen, Kalfspoten natuurlijk compleet met hoefjes en schoon... is dit ook barf-voer voor een rottweiler met een stevige "bite" of meer een recreatiebotje...

Ze heeft toen ze 7 maand was zo'n gerookt rundvlees been gehad van een halve meter. Die heeft ze voor de helft meester gemaakt,  :o na ontdeking van deze barfplaats heb ik hem maar weggegooid. Problemen met kraken of knagen heeft ze dus niet.
groetjes Daisy
Door jantjehermien
#760079
Botten van dragende delen zijn vaak te hard.Het kan verstopping veroorzaken.Oppassen dus.Ik zou ze niet geven.
Door Boefke
#760082
Ik geef ook geen poten (dragende delen). Soms koop ik ze wel, maar dan om het vlees. Het bot gooi ik weg.
Door peerle
#760148
Als je ze wilt geven, zou ik ze in grote stukken geven, zo groot als je maar kan krijgen, en je hond er dan op laten kauwen. Na een kwartier/halfuur (hangt ervan af hoe snel het hondje kan knagen  :D) zou ik het weghalen, ook al omdat je haar tanden niet te snel wil laten verslijten. Ze zal ze nog nodig hebben  ;D...
Door 202Spots
#760149
DaisyD schreef: Bij De IC in rotterdam zagen we mooie 'varkenspoten' liggen, Kalfspoten natuurlijk compleet met hoefjes en schoon... is dit ook barf-voer voor een rottweiler met een stevige "bite" of meer een recreatiebotje...
Nope....Geen barfvoer en ook geen recreatie botje...
Door ~anna~
#760165
202spots schreef: Nope....Geen barfvoer en ook geen recreatie botje...
???
ze bedoeld vast geen varkenspoten want die zullen ze nooit verkopen
dus ook geen kalfspoten voor de hondjes
Door DaisyD
#760189
:D
balou&crystal schreef: ???
ze bedoeld vast geen varkenspoten want die zullen ze nooit verkopen
dus ook geen kalfspoten voor de hondjes
:D klopt!! ik dacht eerst aan varkenspootjes, maar dacht gelijk aan het voormaat varken wat er bij dat pootje moest horen... die wil je niet tegenkomen op stal.. maar bij de IC ligt natuurlijk geen varkensvlees.

bedankt voor jullie reactie's
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door