Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#759062
Vayu is een ontzettende zeikerd met eend(de hele tuin door keilen maar opeten ho maar),eigenlijk vindt ze alleen die van IC lekker,met de eend uit Mill hoef ik helemaal niet aan te komen,daar trekt Jonas zelfs zijn neus voor op; Afbeelding
Ik zag het bij Herby op de lijst staan maar wil eerst wel ff weten hoe jullie honden het vinden!
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#759234
Mijn Sanne vreet letterlijk alles, dus ook de eend van Herby.
Oftewel...aan dit antwoord heb je niets :D
Door pallas
#759382
hier eten ze allebei eend van Herby. Didot vindt alles tot nu toe wel lekker, maar Nox kan wel een erge muts zijn, als die iets niet lust krijg je het er ook niet in (ook niet na 3 dagen vasten).
Laatst gewijzigd door pallas op za 12 mei 2007, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Happy Tail
#759587
Baya eet de eendenpoten van IC en het karkas van Herby. Als het ergens anders vandaan komt is het mischien wat wilde eend en dan mot ze het niet.... had het laatst nog met Kukeleku: die heeft dus kakas van wilde eend en die gaat er niet in

dus ik denk namelijk dat Herby de tamme varianten heeft.
Door pallas
#759592
Dat is ook wel te zien bij de hele karkassen, er zit dan vaak nog wat voer in de slokdarm, mais en een soort granenbrij. Ik spoel het er heel goed uit, want ze hebben bij mij dus een allergie en dan wil ik absoluut geen mais in het eten hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door