Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yorick
#75164
Hoi,


Gisteren had ik een konijn uitgelegd om klaar t emaken voor mijn hubbie. Ik pak het uit en de kop zat er ook nog in (met een schattig tongetje dat uit de mond kwam dus ff verstand op nul). Ik heb wel de tanden verwijderd, vond dat net iets te akelig. Het ding woog 200 gram en ik heb het als toetje aan Yorick gegeven.

Nu nog even afwachten hoe de ontlasting is natuurlijk! Er zat ook lever bij en dat heb ik dan meteen ook gegeven dus dat is al iets laxerend. Ik vrees dat het een echt feest was, besefte pas achteraf dat ik hem echt wel veel gegeven heb. 250gram carnibest, lever en een konijnekop .... Vandaag iets minder dus ;D

Hoe geven jullie de koppen?
Gebruikersavatar
Door Cherry
#75398
Hoe bedoel je dat?
Voor Jewel is het meer een toetje dan een maaltijd :D.
Dat wil zeggen, de hond word groter ;D
Maar ze is er wel dol op.
Door Marion
#75472
als beginnende "barfer" had ik dit beter niet kunnen lezen, vooral dat over die tanden :-X
HAHAHA nee hoor ik kan er gelukkig allemaal goed tegen ;D
Door Yorick
#75498
Wel ja, ik bedoel idd wat je zegt: geven jullie dat als toetje (net als ik gedaan heb) of verwerken jullie dat in een maaltijd zoja, onder wat valt zo'n kop dan? Bot, spiervlees?

Oeps, sorry Marion ;D ;D Moesten ze mij 2 maanden geleden gezegd hebben dat ik nu een konijnekop zou ontleden voor de honden zou ik zeggen: NO WAY! maar je ziet hé ... alles voor de beessies! :P
Gebruikersavatar
Door Sonja
#75513
Ik geef konijnenkoppen als deel van de maaltijd en beschouw ze als bot, maar eigenlijk ook als orgaanvlees vanwege de hersentjes die er nog in zitten.
Door Ordell
#75668
Ik geef altijd een konijnekop na een lap pens. Ik laat er wel gewoon de tanden inzitten... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door