Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#755245
Didot eet nu ook hertevlees. (we hopen dat het goed mag blijven gaan)
Is alleen hertevlees te eten voor de honden of ook ribben en orgaan?
Door Linneke
#755295
Ribben en orgaan kan ook hoor. Uiteraard even opletten bij de hardheid van de ribben...maar als dat meevalt gewoon geven. Mijn hond Sen vind het heerlijk.

Groetjes Linda
Door Cindy de Wolf
#755376
pallas schreef: Didot eet nu ook hertevlees. (we hopen dat het goed mag blijven gaan)
Is alleen hertevlees te eten voor de honden of ook ribben en orgaan?

Ribben en met name kalfsribbetjes zijn erg goed te doen. Hierzijn ze ook gek op hertenstrot, hart en pens. Ik haal het meestal bij Branko.
Door tt-tjes
#755445
Mijn mannen vinden eigenlijk alles van hert heerlijk.
Door pallas
#755521
Cindy de Wolf schreef: Ribben en met name kalfsribbetjes zijn erg goed te doen. Hierzijn ze ook gek op hertenstrot, hart en pens. Ik haal het meestal bij Branko.
heb je ook een adres voor mij van Branko? Hertevlees haal ik nu bij Herby, maar die heef geen orgaan of ribben.
Door Cindy de Wolf
#755726
pallas schreef: heb je ook een adres voor mij van Branko? Hertevlees haal ik nu bij Herby, maar die heef geen orgaan of ribben.
Je kan hem bereiken via [email protected] en hij staat in de A la carte, hij zit in Mill, dit is bij Nijmegen.
Door pallas
#756131
Cindy de Wolf schreef: Je kan hem bereiken via [email protected] en hij staat in de A la carte, hij zit in Mill, dit is bij Nijmegen.
Dankjewel :)
Door Cindy de Wolf
#756298
pallas schreef: Dankjewel :)
Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt. Branko heeft echt goed spul, houdt er wel rekening mee dat het een seizoensartikel is. Ik bestel meestal 6 weken van tevoren dan heb ik meestal zo'n 70% van mijn bestelling.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door