Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#751008
Mogen ze wel maar krijgen ze hier niet...misschien een paar dan...de rest eet ik zelf wel op  :P
Door Nynke
#751013
Ik ben zelf ook dol op garnalen !! Dus bij mij krijgen ze ze ook niet ! off topic kan ik je een lekker recept geven Tieneke, maar dan moet je me maar een pb-tje sturen !! :D
Door Borke
#751140
Wij verkochten ooit ene kitten aan en vrouw die in een viswinkel werkt en die eet regelmatig gepelde garnalen en is er dol op.
Of de honden het lusten weet ik niet en ik ga het niet proberen ook, vind ze zelf veel te lekker ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#751143
Ook hier gaan de garnalen niet naar de hondjes (vind ze veel te lekker) :D
Door judith1967
#751259
Heb het eigenlijk nog nooit gegeven,ga het weleens proberen,maar ik eet ze zelf eigenlijk ook niet zo vaak.
Door Roellie
#752440
Niet dat ik ze perse ga geven ofzo... maar ik vroeg t me af, omdat mikki zo likkebaardend naar de garnalen zat te staren. En ik vroeg me af, of het erg zou zijn als ze es een happie ervan zou eten.... ;)
Door Fido
#752448
Angelique schreef: Ja, ik zou ze wel pellen want de schalen zijn behoorlijk onverteerbaar.
Erwin eet alle garnalen (dus ook de gamba's) met schil en al. Heb hem nooit horen klagen over schilletjes en koppen in zijn ontlasting :-X :-X :-X

Néé eerder zit ik er grillend naar te kijken hoe zo'n kop naar binnen wordt gewerkt. Hij kijkt me dan aan en zegt dan "heel gezond die kop en schillen, jIJ gooit het gezondste weg!

Ook onze honden krijgen ze met alles erop en eraan (niet te vaak want ik vind ze veelte lekker :))
Gebruikersavatar
Door Angelique
#752495
Fido schreef: Erwin eet alle garnalen (dus ook de gamba's) met schil en al. Heb hem nooit horen klagen over schilletjes en koppen in zijn ontlasting :-X :-X :-X

Néé eerder zit ik er grillend naar te kijken hoe zo'n kop naar binnen wordt gewerkt. Hij kijkt me dan aan en zegt dan "heel gezond die kop en schillen, jIJ gooit het gezondste weg!

Ook onze honden krijgen ze met alles erop en eraan (niet te vaak want ik vind ze veelte lekker :))
Dat die er niet over klaagt wil natuurlijk niet zeggen dat ze er niet zijn ;D

Gamba's vind ik niet stoer....doet die het ook bij Black tigers ;D
Door Fido
#752662
Angelique schreef:
Gamba's vind ik niet stoer....doet die het ook bij Black tigers ;D
Bij alles :-X Ook kreeft en crab behalve dan de harde delen die zich niet laten vermalen door zijn gebit.
Zit chrondoïtine in en nog veel meer, zegt ie............

Ik eet dat wel uit een potje ;D

Oja moet je zien in een restaurant als ze zijn bord ophalen. Helemaal schoon, geen één velletje en koppie. Zie je ze snel tussen de planten kijken ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#752702
Fido schreef: Bij alles :-X Ook kreeft en crab behalve dan de harde delen die zich niet laten vermalen door zijn gebit.
Zit chrondoïtine in en nog veel meer, zegt ie............

Ik eet dat wel uit een potje ;D

Oja moet je zien in een restaurant als ze zijn bord ophalen. Helemaal schoon, geen één velletje en koppie. Zie je ze snel tussen de planten kijken ;D
Bijna genant ;D ;D ;D
Door 202Spots
#752783
Fido schreef: Bij alles :-X Ook kreeft en crab behalve dan de harde delen die zich niet laten vermalen door zijn gebit.
Eet ie ook de schaal van gekookte eieren zeker?? :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door