Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EdwinK
#752306
Brenda is de laatste dagen een beetje slechte eter geworden. Haar taart gisteren ging wel op, maar het vlees is moeilijker. De geitenribben laat ze gewoon liggen. De andere hond heeft het nu maar met smaak opgegeten.

Kan het zijn dat sommige vleessoorten iets moeten besterven voor ze het echt willen gaan eten?
Door Red_Hunter
#752309
Het kan natuurlijk ook aan het weer liggen, sommige honden willen met warm weer niet zo eten.

Ik heb thuis ook een hond die van veel afwisseling houdt, anders laat ze het ook staan.

Groetjes Trudie
Door conleeuw
#752328
EdwinK schreef: Brenda is de laatste dagen een beetje slechte eter geworden. Haar taart gisteren ging wel op, maar het vlees is moeilijker. De geitenribben laat ze gewoon liggen. De andere hond heeft het nu maar met smaak opgegeten.

Kan het zijn dat sommige vleessoorten iets moeten besterven voor ze het echt willen gaan eten?
Edwin hier zijn ze ook een beetje minder vreetachtig dat laastste dagen, vooral Jazz, maar het kan inderdaad dat ze de vlees soms iets rijper willen hebben, als ze iets niet wil eten en je haalt het weg en geef het later weer terug, mischien wil ze het dan wel hebben? of mischien was de taart wel vrij vullend en heeft ze iets meer tijd nodig om het te verteren? Is ze aan het afvallen?
Door *Natasja*
#752339
Heeft ze de taart gisteren helemaal op, samen met Spotty? Dan kan ik me voorstellen dat ze even geen trek heeft. B&B hebben vorige week met Benthe's verjaardag allebei 1 puntje gehad, dat vond ik meer dan genoeg als extraatje.
Door Mevroi Kruim
#752394
Kátur vindt kopvlees ook aanzienlijk beter te knagen als het al een behoorlijke tijd uit de vriezer is *neusdichtknijpsmilie* Tikkie voorverteerd als het ware  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door