Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#745631
Misschien een beetje een onduidelijk titel, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moest omschrijven.

Gister had ik konijn op het menu, die heb ik verdeeld onder de honden en er was ook nog iets over voor de katten.

Aan de beide achterpootjes zat nog een plukje vacht, ik heb het gewoon zo gegeven.
Loebas heeft het (nadat hij ervan overtuigd was dat er écht niks anders te vr*ten op tafel kwam) gewoon opgegeten, maar Sunday deed heel maf.
Hij heeft wel twintig minuten staan snuffen en niften en nibbelen aan dat stukje vacht, hij was er helemaal wauws van. Stond er heel hard met zijn snuit tegenaan te drukken en heel hard te snuiven met zijn neus ín dat stukje vacht.

Uiteindelijk heb ik dat stukje maar afgepakt en aan de katten gegeven. Pas daarna ging hij eindelijk eten.

Het gekke is, dat ze wel vaker konijn hebben gehad...

Is dit nou jachthonden-eigen? Had ik het gewoon nog langer moeten aankijken tot hij het wel gewoon op ging eten?
#745685
Bono doet 't ook... maar dan in het gras. Dan staat ie te 'stuiteren' met z'n neus in 't gras en te snuiven...(en uitblazen volgens mij)
Ik denk dat ie de geur dan intensiever kan opsnuiven??  :confused1:

Ik zal 't nog 's navragen bij m'n speurinstructeur...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door