Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#743106
Gisteren heb ik Tara kippenlever gegeven maar ze moest het niet hebben. Ik heb nooit geen last gehad maar ze heeft het mooi niet opgegeten. Ik had er wel een teentje knoflook door gedaan maar dat doe ik door de Bibi ook wel eens en dat eet ze wel gewoon op. Zal het hem in de knoflook zitten? Nou van de week nog maar eens proberen zonder knoflook, ik keek erecht van op hoor want normaal eet ze alles.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#743116
Lever ligt hier ook moeilijk. Als pup ging het erin als koek maar nu kunnen ze behoorlijk mutsen ermee. Ik doe het nu maar even de kook erover en dan lusten ze het wel.
Door *Natasja*
#743230
Beau lust het ook niet rauw, ben ik inmiddel achter. Ik heb het zaterdagochtend heel even voor hem aangebakken in de olijfolie, totdat de buitenkant dichtgeschroeid was zeg maar. Toen ging het er wel in. Even koken kan ook.
Door Mevroi Kruim
#743342
Hier aten zowel de honden als de katten het altijd zonder problemen, maar kennelijk smaakt de kip van het Islamcentrum anders, want ze staan er moeilijk naar te kijken, te snuffelen, om hun bak heen te dreutelen. Uiteindelijk eten ze het wel op. Kwestie van wennen denk ik.
Door Anita*
#743675
Ik blijf het gewoon proberen en anders de kook of bak erover wat Natas al zegt, ik heb er namelijk nog meer van in de vriezer liggen zou het zonde vinden als ik het weg moet gooien.
Door Happy Tail
#743700
hier eet Baya de groentenmix niet echt van harte als ik er te veel knoflook door heb gedaan, dus het zou idd ook aan de knoflook kunnen liggen.
Door Nemosh
#744368
Nemosh houd ook niet van knoflook over zijn eten, wel als hij een knoflook mag hebben die eerst in de olie heeft gelegen bij de olijfen. Die zijn denk ik wat minder sterk.
Kippenlever luste hij in het begin ook niet rauw , daar gaat dus even de kook over.
Runder lever lust hij wel rauw maar daar krijgt hij heel snel diaree van en als daar de kook over gaat minder snel.
Het is dus even uitproberen.
Door Anita*
#744450
Van het weekend zal ik de kilever weer eens proberen maar dan zonder knoflook, kijken hoe dat gaat,ze was de laatste twee weken ook niet gek op haar zalmkop ze gingen wel op hoor maar niet zo als normaal maar vanavond ging hij er weer in als koek, misschien toch de hormonen geweest van het loops zijn ik weet het niet we zullen zien.
Door 202Spots
#744461
Ik zou ook geen knoflook bij de lever geven...
gewoon alleen de lever,wel of niet gekookt, met 'n beetje groentemix. ;)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#744547
Bruin keek naar lever als een kind naar doorgekookte spruitjes... 8) Bij hem heeft het geholpen om de lever in hele kleine stukjes te snijden en te mengen met hüttenkäse en groentemix. Nu eet hij het met smaak.
Door Anita*
#750440
Nou de kippelever is geschiedenis hier, ik heb van alles geprobeerd, gekookt, met groente, met kaas, maar ze moet het niet meer hebben, heb het maar aan mijn buurvrouw haar katten gegeven. Ik heb gelukkig nog maar twee zakjes van 3 ons liggen in de vriezer die gaan naar mijn moeder haar kat.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#750472
Hier wilde Rocky het eerst wel eten maar van de week niet.

Dus gister maar in hele kleine stukjes geknipt en hij at het toen wel op :)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#750473
Hier eten ze lever niet heel graag maar ik geef het of met groentemix of met een eitje (vinden ze wel lekker) of gewoon met kopvlees. Overigens eten ze liever biologische lever.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door