Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#741356
Hallo allemaal, ik had laatst een hele tilapia zonder filets meegekregen in de Makro, nu vroeg ik me af of je dat inderdaad wel kan geven? Ik heb het in tweeen gesneden met een zeer scherp koksmes, maar dat viel al niet mee. Kunnen de honden dat dan wel helemaal opeten? Ik heb klaatst hele wijtingen gegeven die ik in 5 stukken gesneden had en daar heeben ze heerlijk van gegeten, ook goed gekauwd. Maar deze vis lijkt veel harder. Ik wilde het morgenochtend geven, dus ik hoop dat iemand me wil antwoorden.
Door Lizzy
#741512
En, heb je het al gegeven? Op zich kan tilapia prima gegeten worden. Maar als het kaal graat is, dan is het misschien beter van niet, zeker niet als het ook erg hard is.
Door Nynke
#741773
Hoi Lizzy, ja, ik heb het grootste deel gegeven en ze hebben het opgegeten. Eerst zaten ze er een tijd aan te likken en daarna hebben ze het wel naar binnen gewerkt. De kop heb ik weggegooid, die leek mij nog harder dan een zalmkop. Vanmiddag hebben ze allebei nog een kippenek en een stukje lever gekregen, ik was de inkopen bij het Islam-centrum aan het inpakken voor de vriezer en ze moesten per se een stukje ;)
Door 202Spots
#741833
Wanneer er geen vis aan de graat zit dan geef ik het niet.
Maar de kale graat (en kop)kan eventueel wel gemalen worden en met iets anders gemengd geven.
Door Nynke
#741939
Hoi heel veel spots ;), er zat wel redelijk veel vis nog aan de graten, anders zou ik ze ook niet gegeven hebben. Ja, ik wil eens zoeken naar zo'n molentje !!
Door Golum
#742174
Tilapia skelet, gebruiken ze dat ook niet in vogelkooitjes om t snaveltje aan te scherpen? Of heb ik nu iets heel anders in mn hoofd?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door