Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#740990
Nox gaat morgen onder narcose voor foto's van de rug, heupen en knieen .Ze zal dus een behoorlijk poosje "weg" zijn.
Ze krijgt normaal gesproken s'avonds haar dagelijkse hapje (ong.600gr) barf.
Kan ik dat haar morgen gewoon geven of moet ik het wat lichter verteerbaar maken?
Ik heb voor morgen eendekarkas en spiervlees met groente, maar kan natuulijk ook wat anders geven...of een kleinere maaltijd.
Door pallas
#741021
Angelique schreef: Ik zou een wat lichtere maaltijd geven en daarmee echt wachten tot ze weer helemaal bij is.
suggesties?
Ze komt om ong 12 uur weer naar huis, meestal eet ze om 20.00u.
Kan ik haar dan gewwon eendekarkas en vlees geven of moet ik wat anders geven?
Door Lizzy
#741022
pallas schreef: suggesties?
Ze komt om ong 12 uur weer naar huis, meestal eet ze om 20.00u.
Kan ik haar dan gewwon eendekarkas en vlees geven of moet ik wat anders geven?
Ik zou haar zelf alleen een beetje vlees geven, geen vleesbot. Sterkte met de narcose! Gaat goedkomen hoor!
Door pallas
#741029
Lizzy schreef: Ik zou haar zelf alleen een beetje vlees geven, geen vleesbot. Sterkte met de narcose! Gaat goedkomen hoor!
okee dat wordt dan een lekkere vleesmaaltijd(hap slik weg ;)  )
Nu maar duimen dat de schade aan de knie meevalt..ik denk dat ik niet zo goed zal slapen vannacht, het spookt de hele tijd door mijn kop :-\
We knuffelen elkeer met haar en hopen dat er snel een oplossing komt voor die manke poot, want ze is wel zielig zo :-*
Door pallas
#742300
Lizzy schreef: En? Hoe is het nu?
Ik heb een uptdate onder "medisch" daar staat hoe het nu precies gaat.
Ik heb haar 'smiddags een bak vol met yoghurt en water (10:100) gegeven om alle narcosestoffen er even uit te spoelen, de bak was in no time leeg ;) en sávonds heeft ze dus flink geplast!
De vlees maltijd verdween ook weer vlot en daar na is ze weer gaan slapen.
Gisteren hadden we eendekarkas, maar ze wou niet, zat te mutsen.
Nu net heeft ze wel eendekarkas gegeten en als toetje nog wat kopvlees :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door