Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Amaryllis
#734904
Ik hoor hier iedereen over een droogmachine, hoe ziet zoiets eruit, hoe gebruikt je zo iets, klinkt intetressant nml.
Lijkt me ook wel wat eigen beloningen maken, bak nu steeds koekjes maar iets anders is ook wel eens leuk.
Door cylke
#734952
Frolics gebruik ik al een hele tijd niet meer: de kak die er dan uitkomt...oranje  :o
Ik denk dat ik ga sparen: een tijdje geen snoep meer voor mij  ;) Goed voor de lijn, en dan voor mijn portemonnee  ;D
Bij de Colruyt verkopen ze het ook, zonder portkosten (da's in Belgïe) aan 64€.
Hoeveel hebben jullie eraan gegeven?
Gebruikersavatar
Door Dian
#734953
cylke schreef: Frolics gebruik ik al een hele tijd niet meer: de kak die er dan uitkomt...oranje  :o
Ik denk dat ik ga sparen: een tijdje geen snoep meer voor mij  ;) Goed voor de lijn, en dan voor mijn portemonnee  ;D
Bij de Colruyt verkopen ze het ook, zonder portkosten (da's in Belgïe) aan 64€.
Hoeveel hebben jullie eraan gegeven?
Degene die ik besteld heb is  € 65 inclusief verzendkosten.
Door cylke
#734955
ok, dus het is een normale prijs  :)
dan bestel ik het lekker in Belgïe en haal ik het op "om de hoek"
Door Ellen Els en Nina
#737932
Ik ga binnenkort met Nina weer volop trainen (met clicker) dus ben op zoek naar verantwoorde beloning. Hoewel het Nina niks uitmaakt, die eet alles  ;D en wordt er niet ziek van. Maar juist met grotere hoeveelheden vind ik belangrijk dat ze niet zoveel rotzooi binnenkrijgt.

Als je vlees in zo'n machine droogt, hoe lang duurt dat dan? Is het goedkoper dan in een oven of wat is het voordeel? Enne...waar verkopen ze die droogmachines?
Door Caroline A.
#737983
Hoi
Ik heb een tijd geleden bij Tchibo een droogmachine gekocht. Ik zou niet weten waar je er anders een zou kunnen kopen. Maar het voordeel is dat ik nu  6 lagen tegelijk kan drogen ipv twee, de tijdsduur is hetzelfde. Luna vindt het lekker, maar is nu even weer op de frolics en rodiworst. Als dat op is ga ik weer vis en vlees drogen. Zo wissel ik het een beetje af.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#737988
Ik heb van de week kippenhartjes in de oven gedroogd en dat ging prima. Oven op 50 graden en de deur gewoon dicht, wist niet eens dat ie open moest. Zo'n 8 uur lang gedaan en klaar was Pauline! ;D
Door Amaryllis
#738016
Dian schreef: Afbeelding

Dit is degene die ik besteld heb bij Tieneke in Tjechië.
Mooi ding, zie dat je dus in verschillende lagen kan drogen, dus een hoop tegelijk, gaaf.
Heb je voor mij een link waar je dit besteld hebt.En hoelang staat dan zo'n machine aan als je meerdere laagjes hebt zoals op de foto.
Door tieneke
#740235
Amaryllis schreef: Mooi ding, zie dat je dus in verschillende lagen kan drogen, dus een hoop tegelijk, gaaf.
Heb je voor mij een link waar je dit besteld hebt.En hoelang staat dan zo'n machine aan als je meerdere laagjes hebt zoals op de foto.
http://www.dutchcz.com
Door Eeffie
#740251
Omdat Terry een poos alleen maar eend mocht eten heb ik gewoon eendfilet gekookt in een laagje water en dat in stukje gesneden. Is niet zo vies in je zak ook. Oke je kookt alle goede dingen eruit, maar het is beter dan brokjes ofzo. Misschien heb je daar wat aan tot je een droogmachine hebt.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door