Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wilhelmina
#735218
Goedenmorgen allemaal ik ben net lid geworden van het forum en wilde ook een vraag stellen over de dafmproblemen van mijn Kanjer.
Wij hebben Kanjer uit het asiel gehaald toen hij 10 maanden was en toen had hij diaree problemen toen ben ik over gegaan op het voer van royal canin voor labradors, het is een tijd goed gegaan en nu heeft hij weer gezwommen, zo zijn labradors echte waterratten en daarna weer problemen met diaree,nu is het water waar hij inzwemt ook behoorlijk smerig maar deert hem natuurlijk niet..kan het ook zijn dat hij daardoor weer diaree heeft gekregen, want het ging behoorlijk goed, ik heb hem nu op rijst met gekookte kip en rijstewater gezet en entosorbine,
entosorbine staat gelijk met norit zo een beetje.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of ik goed voer geef of dat ik ook beter over kan stappen op ander voer en welke.
vriendelijke groetjes van willie uit apeldoorn.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#735220
wilhelmina schreef: Goedenmorgen allemaal ik ben net lid geworden van het forum en wilde ook een vraag stellen over de dafmproblemen van mijn Kanjer.
Wij hebben Kanjer uit het asiel gehaald toen hij 10 maanden was en toen had hij diaree problemen toen ben ik over gegaan op het voer van royal canin voor labradors, het is een tijd goed gegaan en nu heeft hij weer gezwommen, zo zijn labradors echte waterratten en daarna weer problemen met diaree,nu is het water waar hij inzwemt ook behoorlijk smerig maar deert hem natuurlijk niet..kan het ook zijn dat hij daardoor weer diaree heeft gekregen, want het ging behoorlijk goed, ik heb hem nu op rijst met gekookte kip en rijstewater gezet en entosorbine,
entosorbine staat gelijk met norit zo een beetje.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of ik goed voer geef of dat ik ook beter over kan stappen op ander voer en welke.
vriendelijke groetjes van willie uit apeldoorn.

Heb je al eens de documentatie in de bieb doorgelezen over rauwe voeding? :)
Door Lizzy
#735238
Wij voeren hier geen brokken, zeg maar. Wij voeren rauwe, verse voeding aan onze honden. Sommige voeren kant en klaar, gemalen rauwe/verse voeding, anderen stellen de rauwe voeding zelf voor de hond samen. Dat noemen wij hier BARF, Bones And Raw Food. We voeren onze honden geschikte rauwe vleesbotten, vlees, orgaanvlees al dan niet groentemix.

En tja, ik vind iedere brok zooi en raad standaard iedereen aan, om voor de gezondheid en het welzijn van hun hond, over te gaan op rauwe/verse voeding.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door