Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door quincy4
#732371
Vorige week zaterdag is onze liefste Luna overleden. Ik heb hier vaak om raad gevraagt vanwege haar gezondheid en voeding. Sinds afgelopen zomer is bij haar een te snelle schildklier ontdekt en heeft ze nog een aantal ouderdoms ongelukjes gehad. Ze is 17 jaar geworden en ze heeft tot op de laatste dag zichzelf kunen verzorgen, waar we erg dankbaar voor zijn.

We hadden haar s'ochtendsvroeg gevonden in de gang waar ze in een soort trance lag met haar tongetje uit de mond, ik voelde gelijk aan dat ze ons ging verlaten en heb haar op bed gelegd. We hebben de hele dag bij haar gezeten en haar geaait, totdat ze om half 7 haar laatste adem uitblies.

Mijn vriend en ik zijn er ontzettend verdrietig van, maar er is ook een soort van opluchting, omdat het allemaal op zo'n mooie rustig manier is gegaan en ze er gelukkig zelf voor heeft gekozen. Ze had een prachtig vachtje en haar tandjes waren super wit, haar lichaam was echter gewoon op.

Ik wil iedereen van het forum heel erg bedanken, omdat ze dankzij de carnibest nog een heel mooi laatste jaar heeft gehad. Ook heeft ze op haar oude dag nog mogen genieten van kippennekken.

Groetjes Anita
Door Borke
#732378
Heel veel sterkte met dit verlies.
Wel mooi dat jullie er bij waren en dat ze rustig en vredig is ingeslapen thuis.
Het maakt niet uit hoe oud ze worden, het verdriet zal er altijd zijn en dat is ergens ook mooi, het stoelt op lieve herinneringen - koester die ;)
Door conleeuw
#732400
ergens heel mooi, rustig en gewoon thuis, dat is de stille wens van veel dierenbezitters, maar natuurlijke een grote verdriet, heel veel sterkte  :-* :'(
Door macgirlie
#732672
Luna zal vast met veel liefde aan jullie blijven denken! Fijn dat jullie dit samen met haar hebben gedaan. Sterkte met het verlies.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door