Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#73191
Ik geef vis ook heel. Maar als ik het in (grote) stukken wil geven, dan houd ik de staart vast en knip ik met een wild-schaar de vis in stukken. Ik begin de kop eraf te knippen en werk zo langzaam naar de staart (let op je vingers!). Dat werkt goed. En is vooral heel smakelijk wanneer de vis nog organen bevat :-X ;D.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 31 mar 2004, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SHIVA
#73267
Ik heb 2 honden die gek op vis zijn maar shiva rilt ervan
maar als ik een blikje vis openmaakt is het shiva die als eerste erbij staat en dat eet hij wel ,terwijl die andere 2 dan staan te kijken van :goh mens heb je niets beters voor ons!
en ik laat de vis boer ook de vis in stukken snijden
of ze krijgen de koppen
gr shiva
Door Anna Penta
#73541
klein succesje geboekt :D

bambi EN Kit hebben een halve GEROOKTE makreel op. Keurig om staart, kop en graat heen gegeten ;D

Maar het begin is er.

Overigens heeft Poncho een hele, ongefileerde makreel op. Ze heeft er precies EEN UUR over gedaan. Waardoor ik nu een HALFUUR te laat op mijn afspraak ben ;D
Door Lizzy
#74046
Ik vind dat mijn honden minimaal 1 dag uit hun giegel meuren na een vis maaltijd. Meestal ruik ik het zelfs de volgende dag nog. En dan maak ik toch die koppies schoon na zo'n vismaal.....
Door ine
#74050
Lizzy schreef: Ik vind dat mijn honden minimaal 1 dag uit hun giegel meuren na een vis maaltijd. Meestal ruik ik het zelfs de volgende dag nog. En dan maak ik toch die koppies schoon na zo'n vismaal.....
Ik verdenk 1 van de honden ervan om 1 vis ergens neer teleggen en daar dagelijks even doorheen te rollen! ;)
Dagen naderhand ruik ik nog vis, als ze uit de tuin komen! :o :o Echt heel smerig, vandaar, dat ik het echt maar af en toe geef! :-\ :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#74071
Hier eten ze aan verse vis eigenlijk alleen haringmaatjes zonder uien,de rest willen ze wel maar ze weten niet wat ze er mee moeten ;D
Door Lizzy
#74075
Ine schreef:
Ik verdenk 1 van de honden ervan om 1 vis ergens neer teleggen en daar dagelijks even doorheen te rollen! ;)
Dagen naderhand ruik ik nog vis, als ze uit de tuin komen! :o :o Echt heel smerig, vandaar, dat ik het echt maar af en toe geef! :-\ :-X
Hahaha, GATVER! ;D

Nou, ik weet hier zeker dat ze alles opeten (ze eten het binnen op). Na het eten was ik onmiddellijk de bakken af, maak ik hun bak-houders helemaal schoon, maak ik die lange flappen van Whoofer helemaal schoon, en nog ruft het hele huis + hond naar vis! Yuk! (ik schaam me ook altijd dood als er visite komt nEt nadat de honden vis hebben gekregen.... de mensen zullen ook wel eens denken..... :-[).
Door ine
#74085
"de mensen zullen ook wel eens denken"

Mensen denken altijd, en niet altijd, wat jij denkt, dat ze denken! ;) ::) >:( ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door ine op vr 02 apr 2004, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#74087
Ine schreef: "de mensen zullen ook wel eens denken"

Mensen denken altijd, en niet altijd, wat jij denkt, dat ze denken! ;) ::) >:( ;D ;D ;D
das een waarheid als een (barf) koe ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door