Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Farideh
#729400
Sinds verleden week zit ik met Nikita voor het eerst op les, een startersclubje voor wat oudere honden :)

Nu werken ze daar met het clicker en beloningssysteem en moet ik dus veel snoepjes hebben. Bij mijn strooptocht langs de winkels kom ik er echter achter dat alle beloningskoekjes granen bevatten. En dat wil ik liever niet.

We moeten veel belonen dus het moeten snoepjes zijn die vrij klein zijn (Nikita zit ook op afvallen dus anders wordt ze moddervet ;)) maar wel gezond.
Heeft iemand suggesties/alternatieven en waar zijn die te koop?
Door Anita*
#729407
Ik droogte kipfilet in de oven voor de beloningssnoepjes op de training of gedroogde runderhard, doen ze alles voor. Ik heb nu gedroogde pensstaafjes en die heb ik wat Dorothea al zei in stukjes geknipt werkt prima.
Door Caroline A.
#729415
Hoi
Ik gebruik voor Luna voor de training hele kleine stukjes:

Kaas
appel
gedroogde runderlong.

Sinds ik zelf een droogmachine heb droog ik ook lever, hart en spiervlees.

Succes

Caroline
Door tiny
#729416
:D Kijk eens onder barf bibliotheek. Daar vind je een topic van recepten voor hondentaarten. Dit zijn niet alleen taarten maar ook hondensnoepjes. En ze vinden 't lekker..... ;D ;D
Door Elvira
#729809
Ik gebruik ook wel eens banaan. Nelson is er gek op. Je krijgt alleen vieze handen. Maar als de trainer zegt "gaan met die banaan", dan zijn wij de enige die dat echt kunnen.  ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#729825
Elvira schreef: Ik gebruik ook wel eens banaan. Nelson is er gek op. Je krijgt alleen vieze handen. Maar als de trainer zegt "gaan met die banaan", dan zijn wij de enige die dat echt kunnen.  ;)
Daarom droog ik banaan in de droogmachine.  ;)
Door Yves
#729948
Omdat Yves niet zoveel op een dag eet (150gr) is vaak elk extraatje te veel (Yves komt snel aan). Daarom krijgt Yves bij de training geen snoepjes maar gewoon zijn eten (spiervlees) in hele kleine stukjes.
Door MDO
#897526
trimsalon schreef: ik droog ook alles zelf. Misschien een alternatief, kreeg ik van mijn acapuncturist mee en zit geen graan in: "Premium real meat meat jerky treats" . Komt uit new Zeeland. Importeur in NL is: 4anymal BV, Ermelo (http://www.4anymal.com) :)
Weet u of deze website een andere naam heft gekregen? Want de site is off-line.

Mijn hond heeft EPI en ben op zoek naar de ideale trainingssnoepjes voor hem.

Alvast bedankt
Door Minna
#897567
Ook een idee als je zelf niet wil drogen; bij C1000 kan je gedroogde kipfilet kopen, het is ook al "voorgeperforeerd" zo dat je dat makkelijk in stukjes kan breken! ;) en ze hebben in de supermarkt ook van die kleine gedroogde visjes (kattenafdeling) eb gedroogde long kan je welbij de dierenspeciaalzaak kopen.
Ik gebruik ook kaas, worst (rodiworst of kleine stukjes knakworst) penssnoepjes, broodbeleg wat over datum is, etensrestjes zoals een stuk vlees of een halve gehaktbal, alles in hele kleie stukjes behalve de jackpot's.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door