Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#72572
crutz schreef: of valt dit ook al onder de noemer "IK LUST HET NIET!!!!!!!!!!"

krijg er hier geen konijn in
heb ze al gevilt, in stukken geknipt etc

nou ze zoeken het maar uit
laat hem gewoon liggen tot morgen
t is dit of anders niets ;D
Marineren, bakken en dan op een bedje van malse alfalfasalde serveren.

Of gewoon zelf even voordoen wat de bedoeling is :-X
#72594
Helen schreef: Carmen, konijn is erg "sterk"vlees of hoe je het wilt noemen. Als je het zelf eet proef je dat ook duidelijk. Er zijn aardig wat honden die het te vinden.

groetjes Helen
tam konijn heeft volgens mij toch niet een sterke smaak.
alleen wild dacht ik
#72663
Binnenkort ga ik naar wildslachterij met de fiets ik neem wel mijn fietskar mee.Want mijn fiets heeft geen bagagedrager en ik zie het niet zitten om de boel in een rugzak te stoppen.En dan koop ik 2 nijntjes en dan vries ik eentje in en de andere geef ik gelijk.Mijn hollander heeft tot nu toe alleen zelf gevangen, gevonden en afgepakte nijntjes gegeten.Ik zal dan fotoos maken ik heb geen digi dus het zal dan wel even duren voor ze op de site staan.Hij is nu aan de race(virusje ?) geweest dus lijkt het mij niet verstandig om het nu te doen.Ik denk toch dat de voorkeur voor de honden uitgaat naar zo vers(echt)mogelijk.Mischien is uit de diepvries gewoon niet lekker of moet het is fijn gemaakt worden ik zie wel hoe mijn stroper het vind.
De pup is altijd heel hebberig en gulzig dus kijken hoe zij het vind een paar klein stukjes voor haar of fijnmaken lijkt me het beste.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 30 mar 2004, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door