Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ron
#722242
Ok joris eet nu geregeld een kippevleugel/ drumstickje of iets anders naast zijn gewone duck om wat te wennen aan botten eten.
Het gaat geweldig en je kunt echt aan hem merken dat hij het leuk vind om te doen. Heb echter een vraagje, na het eten van kip krijgt
hij een soort van gekke 5 minuten waarbij hij een beetje op zijn rug gaat liggen draaien en met zijn kop over de grond gaat vegen.

Heb zeker niet het idee dat het is omdat hij jeuk/ pijn heeft maar weet ook niet wat het wel is, klinkt dit bij iemand bekend?

Oh ja de kip gaat nu heel goed en volgende week liggen de zalmen 3 weken in de vriezer dus dan gaan we eens kijken of hij dat lust.
Door Cindy de Wolf
#722250
Dat doen die van mij ook zeker na een RMB maaltijd. Echt spelenmet elkaar en gek doen. Ik weet ook niet wat dat is, als ze een keer KVV gegeten hebben, doen ze dat niet. Ik moet er altijd om lachen.
Door Mevroi Kruim
#722285
Hier dus ook, Kátur krijgt de race, dwz met ingetrokken kont en brede grijns rondjes rennen; Tara staat in hinderlaag en plet hem als hij langs komt suizen.
Of partijtje vrij worstelen met extra geluid *gromgrauwsnauw*
En idd ook lekker rollen, en je vieze snuit aan de nette broek van de baas afvegen  :-X
Door Nemosh
#722298
Hier heb ik er ook een die de gekke 5 minuten heeft na een maaltijd die hij lekker vond. Enne ook je snuit lekker aan het vrouwtje afvegen.
Volgens mij is het gewoon om aan te geven dat ze lekker gegeten hebben.
Hier hebben we er altijd veel lol aan.
Als hij dan weer rustig is gaat hij met een diepe zucht aan je voeten liggen en valt hij als een blok in slaap
Door kdecoene
#722326
hier ook de gekke barfziekte na het eten ;D
rennen,rollen en snuit afvegen :)
Een duidelijker teken dat het gesmaakt heeft kunnen we toch niet krijgen ;D
Door Happy Tail
#722348
als het echt lekker is geweest, na het beter kluifwerk met name dan krijgen we hier ook een bekpoetsen tafereel. aan het vloerkleed wel zo lekker, en anders gewoon op bekhoogte aan de bank, en als baasjes in de buurt zijn......
denk dat dat de bijwerkingen zijn van een lekker vleesmaaltje. Of zouden brokkenhonden dat ook doen nadat ze hun bak leeg hebben staan happen ::)
Door pallas
#722408
Aaaaach, lekker bekje schuiven na een heerlijke maaltijd :D
Dat is hier voor mij hét teken dat het goed gesmaakt heeft ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#722555
en Armagnac gaat letterlijk op zijn kop staan om zijn bekkie af te vegen, maar dan wel in Pike zijn mand  :D, Pike doet dat idd liever eenvoudig, aan mijn broek.  :P
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#722606
;D Hier ook 2 rondtollende dwazen; ff stoeien na 't eten en dan uitbuiken  ;)
Sem is een echte dame en moet eerst altijd ff d'r snoet afvegen aan de grandfoulard, Boon zal 't een biet zijn; die gaat met een 'vies' bekkie lekker stoeien  ;D
Door Golum
#722707
Happy Tail schreef: als het echt lekker is geweest, na het beter kluifwerk met name dan krijgen we hier ook een bekpoetsen tafereel. aan het vloerkleed wel zo lekker, en anders gewoon op bekhoogte aan de bank, en als baasjes in de buurt zijn......
denk dat dat de bijwerkingen zijn van een lekker vleesmaaltje. Of zouden brokkenhonden dat ook doen nadat ze hun bak leeg hebben staan happen ::)
Toen Gollum nog brokken at mocht ik al blij zijn als er een hapje naar binnen ging  :-\  Het was echt alsof ze alleen n beetje at omdat ze anders echt een lege maag had, maar lekker vond ze t niet.. Geen gekdoenerij ook na t eten. Toen kvv en toen kwam het vreetmonster een beetje los  :D Nu compleet zelf samen stellen, t is nog steeds een beetje een muts met eten maar ze is wel blij  ;D Gister voor t eerst runderstrot gegeven (gadver, ben niet vegetarisch maar dat vond ik er niet uitzien, haha) en ze ging helemaal uit dr plaatje!  :D Daarna kreeg ze de gekke 5 en ging later lekker op mn voeten liggen ronken..  :smitten:
Ik had er niet bij stilgestaan dat dat wel eens aant eten kon liggen, die gekke 5 daarna, maar nu ik dit lees... Ben blij dat mijn Gnoom t zo lekker vind  :)
Door Ron
#722832
Haha wel mooi om te lezen al die reacties  ;D Nu heeft joris wel vaker de gekke 5 (bijna dagelijks even keihard rond crossen door de woonkamer en dan weer naar de keuken even 2 seconde liggen en weer door) maar als je ziet dat het nu na het eten feest is.. tsja das toch mooi :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door