Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Golum
#721729
Ik heb bij mijn bestelling vlees een extra gekregen, alleen jammer dat er niet opstond wat het is :D Ik twijfel dus of het het Gol zal geven, het zijn hele grote lange brede ribben volgens mij, het moet wel van een koe zijn zo groot  :o (ik stel nog niet zo lang samen, hihi)
Het lijkt mij in ieder geval niet zo verstandig te geven aan mijn pup van 6 maanden, wat jullie? Kun je ze zowiezo geven aan volwassen honden?  ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#721737
Als er vlees aan zit en je pup heeft zijn melkgebit nog (wat ik betwijfel) dan zou je ze voor de mummel kunnen geven. Anders gingen ze bij mij helaas pindakaas de kliko in.
Door Golum
#721743
Nee ik vind ze erg kaal, en Gollum heeft alles al gewisseld..
Geen goed idee voor de tanden dus, is te hard he?
Ik dacht ik vraag het maar even voor ze de kliko ingaan, de vorige keer dat ik dacht dat iets te hard was heb ik prachtig mooi bevleesde zalmgraten weggegooid.. Ach ja, al doende leert men he  :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#721813
Golum schreef: Nee ik vind ze erg kaal, en Gollum heeft alles al gewisseld..
Geen goed idee voor de tanden dus, is te hard he?
Ik dacht ik vraag het maar even voor ze de kliko ingaan, de vorige keer dat ik dacht dat iets te hard was heb ik prachtig mooi bevleesde zalmgraten weggegooid.. Ach ja, al doende leert men he  :D
Voor een vers gebitje zijn botten al snel te hard, ik zou ze dus op zeker niet aan de pup geven.
Door Golum
#722715
Zou ze daarom eigenlijk ook de geitenribben kunnen weigeren? Ik had een paar dagen terug een paar keer geitenribben aangeboden, uiteindelijk heeft ze alleen het vlees eraf gegeten.. Daarvoor heeft ze wel eens geitenribjes gehad en maar een klein stukje overgelaten..
Ik moet maar eens een nieuwe snoeischaar kopen dan kan ik t weer checken, de oude is overleden  :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#722766
Golum schreef: Zou ze daarom eigenlijk ook de geitenribben kunnen weigeren? Ik had een paar dagen terug een paar keer geitenribben aangeboden, uiteindelijk heeft ze alleen het vlees eraf gegeten.. Daarvoor heeft ze wel eens geitenribjes gehad en maar een klein stukje overgelaten..
Ik moet maar eens een nieuwe snoeischaar kopen dan kan ik t weer checken, de oude is overleden  :(
Die van mij kon de geitenribben pas echt goed eten vanaf een maand of 7.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door