Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door skydivesaskia
#718796
Gister wat barf opgehaald, lamspensen en runderhart, het was bevroren, dus denk, morgen wel verdelen in porties dan... nou vanavond heb ik het nodige hakwerk verricht, maar het ligt in porties weer in de vriezer iig (hoop dat het niet zo veel kwaad kan dat het iets ontdooid is geweest en dan weer ingevroren). De eerste keer dat ik dit had voor Xenna, hiervoor heeft hij alleen maar kippennekken en orgaantjes gehad naast zijn kvv...  (kuiken geprobeerd maar dat wilde hij nog niet opeten). Vanavond dus een stuk"je" lamspens en een stuk"je" runderhart gegeven (jeeminee, wat een enorm ding zeg zo'n runderhart... zo groot als mn hoofd als je het mij vraagt!!!  ;D )
Nou het ging er smaakvol in... en de kat zat aan de andere kant van de bench te hengelen naar pens! en ook het hart... maar die moet het nog doen met de helft van de maaltijden brokjes, totdat die op zijn, die geef ik nu vooral wat kvv en kippennekjes en orgaantjes.... het grotere werk voor hun zit er voorlopig nog niet in  ;) al is het alleen maar omdat ze niet zoveel krijgen op een dag  ;D )
Maar meneer ligt nu tevreden op zijn fatboy uit te buiken... vond het heerlijk als je het mij vraagt, t ging er gestaag in en ondanks dat hij zulke "grote" stukken niet echt gewend is ging het toch redelijk goed....
Ik ben nu al aan het bedenken wat ik volgende keer voor hem zal halen, terwijl de vriezer nu nog vol zit, haha....

groetjes Saskia
Door roefus
#718926
Wat leuk dat hij het zo lekker vond  :D
Nee hoor, geeft nets dat je het even ontdooide en weer invroor.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#719065
De volgende keer zou je misschien wat vis voor hem kunnen kopen.

Pens en hart zijn beiden orgaanvlees en dat krijgt ie al voldoende binnen omdat hij KVV eet.

Vis is helemaal niet vertegenwoordigd in KVV, dus dat is een hele goede afwisseling. Denk b.v. aan sardientjes die je in stukjes kunt knippen en dan geven. En als het een goede kauwer is, kan hij ze ook in het geheel eten. Als de kippennekjes goed gingen, kun je misschien een vleugeltje proberen (bochtje doorslaan of knippen).
Door skydivesaskia
#719325
Pauline schreef: De volgende keer zou je misschien wat vis voor hem kunnen kopen.

Pens en hart zijn beiden orgaanvlees en dat krijgt ie al voldoende binnen omdat hij KVV eet.

Vis is helemaal niet vertegenwoordigd in KVV, dus dat is een hele goede afwisseling. Denk b.v. aan sardientjes die je in stukjes kunt knippen en dan geven. En als het een goede kauwer is, kan hij ze ook in het geheel eten. Als de kippennekjes goed gingen, kun je misschien een vleugeltje proberen (bochtje doorslaan of knippen).
ja, ik heb laatst ook wat haring gegeven, was in de aanbieding... vond ie ook wel errug lekker, en soms geef ik een blikje tonijn, maar daar is weinig barf aan natuurlijk....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door