Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#715222
:) Als ik zo op deze site lees hoeveel honden toch sommige dingen niet lusten dan mag ik in mijn handjes klappen met mijn kliko's. Alleen de duif lieten ze liggen. ::)
Door tiny
#715231
:circle: Tessa heeft 7 jr. op brokken ge-emmerd en geniet nu met volle teugen. Rosco deed met brokken niet anders als spugen en diarree dat onmiddelijk stopte toen ik overging op kvv en barf. Dus nog maar een rondedansje. ;D
Door jantjehermien
#715237
Wat mooi is dat als bijna alles zo met smaak gegeten word.Hier is dr een die lust geen lever en een die geen eend lust en verder verdwijnt alles als sneeuw voor de zon.Ik dans met jullie mee. :beerchug:
Door Mevroi Kruim
#715442
Hier ook  ;D

Tara heeft ook jaren ge-emmerd over brokken, was een gratenpakhuis gelijk. En toen barf! WOW! Eindelijk echt hondeneten!
Ze eet vrijwel alles met heel erg veel plezier. Tis echt een genoegen om madam te voeren  :-*
Kátur is een verwend barfnest. Vanaf 8 weken niks anders gehad en man man, wat kan die zeuren over 'bleh, kopvlees, taai' 'jakkes, zalmkop, hard werken' 'groentemix lussiknie, zelfs niet met ei'  :-X
Raad eens wie er regelmatig vastendagen krijgt  8)
Door Annicha
#715576
Ik heb ook alleen maar kliko's hier!
Alleen lust Max geen groente als het niet gekookt is maar dat is dan ook alles.

Tot grote verbazing van de buren, hij moest na de zomer ontwormt en dan leg ik de pil voor hem op de grond. Hij staat er bijna bij te juigen!!!!!
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#715580
tiny schreef: :) Als ik zo op deze site lees hoeveel honden toch sommige dingen niet lusten dan mag ik in mijn handjes klappen met mijn kliko's. Alleen de duif lieten ze liggen. ::)
Hier idem dito. Alles maar dan ook alles gaat die bekkies in. Gisteren probeerde Rover zelfs een kaars aan te vreten..... ::) maar duif, nee duif kunnen ze niet wegkrijgen. Stomme beesten ;D
Door K&D
#715636
Rundernier eet er hier eentje niet. Vis met mate, en voor de rest gaat alles er met smaak in tot nu toe.
Door - pien -
#715737
:groupwave2: Hier nog een blije baas: ze (vr)eten alles wat ik ze tot nu toe heb voorgezet.
En áls Kees wat zit te mutsen, ziet ze hoe Tip alles naar binnen staat te werken, en zorgt ze zelf ook dat het snel naar binnen is  ;D
Door Lizzy
#715757
Ik heb gelukkig ook echte barfvarkens want ze eten hier echt practisch alles. Nou OK, geen duif en geen wilde eend. En voor Pinkel geen hertenvlees. Wel hertenribben. Maar verder? Drie kliko's heb ik rondlopen hier.

Zometeen ga ik voor mijzelf een sinasappeltje pellen en een banaantje en appeltje eten: Linga zit me dan gebiologeerd aan te kijken en drup drup drup doet haar kwijl. Ze is zelfs dol op zure sinasappels ;D
Door judith1967
#715759
[quote author=Lizzy

Zometeen ga ik voor mijzelf een sinasappeltje pellen en een banaantje en appeltje eten: Linga zit me dan gebiologeerd aan te kijken en drup drup drup doet haar kwijl. Ze is zelfs dol op zure sinasappels ;D
[quote][/quote]

Jaa,als ik een appeltje eet dan loopt bij Cairo ook de drup uit zijn bek.
Zoals het ;het water loopt mij uit de mond!! ;D

Maar om effe ontopic te blijven. 8)
Cairo eet ook alles wat ik hem geef.
Lekker makkelijk is dat wel.Geen gemier en gezever met eten.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#716196
tiny schreef: :) Als ik zo op deze site lees hoeveel honden toch sommige dingen niet lusten dan mag ik in mijn handjes klappen met mijn kliko's. Alleen de duif lieten ze liggen. ::)
Hier wordt ook alles gegeten behalve duif....  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door