Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kagootje
#714864
een van mijn honden eet geen vis....ze vind het maar vies geloof ik
wat kan ik het beste als vervangend geven?
Door Happy Tail
#714935
hier krijg ik r ook geen verse vis in. Dus heel regelmatig maak ik de groentemix smakelijk met blikvis en dan meestal sardien of tonijn.
alleen in heeeeel kleine stukjes krijg ik er wat in. Dan maar niet.  Ik blijf het wel af en toe proberen, dus wie weet dat het een keer lukt,
Door Fynn
#714941
Hoi
Heb laatst bij het ic sardines gekocht (grote) wilde ze toch wel eens proberen.
Ijuba eet ze wel als ik ze in stukken snij maar Fynn vind die schubbetjes die erop zitten heel vies geloof ik.
Hij likt eraan en dan schud hij met ze'n kop en loopt er van weg.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Kagootje
#714953
ja dat doet ze hier ook....3 eten gewoon de vis heel en vinden het wel erg lekker...maar mijn princesje die mot er niks vanhebben...ook niet klein gesneden
Door ellyenrob
#714986
Als ze het echt niet wil eten, geef dan 3 of 4x per week een visolie capsule :D
Door macgirlie
#715923
Fynn schreef: Ijuba eet ze wel als ik ze in stukken snij maar Fynn vind die schubbetjes die erop zitten heel vies geloof ik.
Hij likt eraan en dan schud hij met ze'n kop en loopt er van weg.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn

Ik vind vis met schubben ook smerig, die gaan tegen je gehemelte zitten. Mijn honden bliefen ook geen vis, maar sardine uit blik.... heerlijk!
Door Jojo
#715926
Hier krijgt er ook 1 geen vis ivm een allergie er tegen. Ik vervang het verder niet en mis het ook niet in zn menu; hij doet het uitstekend zonder :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#715941
heb bij de jongens van mij nu 2 keer vis geprobeert en 2 keer kon ik het s'middags weer opruimen. Ze spugen er van en eten het niet meer op, dan maar geen vis
groetjes ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door