Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#713291
Fayah had laatst een hele parelhoen van ruim een kilo...ruim genoeg dus voor zo'n 2 dagen dacht ik.
Ik heb haar toch de volgende dag eten gegeven en ze had ook gewoon trek...
Hoe doen jullie dat bij een heel dier? Slaan jullie dan een dag over met eten geven?
Door Lizzy
#713302
Volgens mij hebben honden altijd trek. Is je hond gewend om te vasten en in 1 keer een grote maaltijd te eten? Als ze dat gewend is, kun je haar de volgende dag gewoon geen eten geven.
Door Mevroi Kruim
#713304
Afhankelijk van het gewicht van het dier. Een kartel of eendagskuikend is bepaald geen maaltijd voor mijn honden, een hele kip een dubbele maaltijd. En dan krijgen ze de volgende dag niks.
Gebruikersavatar
Door pike
#713506
Een hele kip is hier een dubbele maaltijd. Dus ik hak hem in tweeën want ik ben niet zo voor vasten en ze eten 1x per dag. Als ze 2 keer per dag zouden eten dan zou ik hem in vieren moeten hakken. En daarom geef ik maar een keer per dag, anders worden het zulke kleine stukjes allemaal.
Door Lizzy
#713607
Fayah schreef: nee ze is gewend 2 keer per dag te eten....
Ik zou zelf (maar dat is persoonlijk) mijn hond eerst wennen aan 1 maaltijd per dag alvorens ik de hond een dag liet vasten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door