Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#713336
tsja...daar sta je dan heel stoer bij het IC...

"Weet je," zeg je dan, "doe mij ook maar 3 orgaanpakketten."
En dan sta je thuis die pakketten open te maken en nu liggen er voor morgen dus 3 (lams?)koppen in de koelkast. (Dubbel ingepakt in een nieuwe plastic zak, want stel je voor dat één van de kids de koelkast nietsvermoedend opentrekt)  :o

Kan ik die koppen zonder verdere toevoeging geven? Ze wegen ongeveer een kilo per stuk, dus precies goed voor die meiden van mij. Zijn het inderdaad lamskoppen die in het orgaanpakket van het IC zitten? (ben het in mijn vlaag van stoerheid vergeten te vragen...)  ;D
Door Lizzy
#713490
Als ik vraag om orgaanpakketten, dan krijg ik geen kop maar lever + hart + long!
Door Happy Tail
#713518
tis lam of geit naar mijn idee.
Baya knaagt ze zo op tenminste, ze tuft wel af en toe een tandje uit, niet van haarzelf natuurlijk  ;)
en hier gaat het zonder probleem naar binnen. de dag erna wel mooie witte drollen, maar die komen er goed uit zonder toevoeging van laxerend spul
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#713524
Top, dank je! Ben benieuwd morgen...eens kijken of de overburen (die rond etenstijd altijd op het hondenveld staan te gluren) het ook zo leuk vinden... ::)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#713532
tieneke schreef: Foutje met de bestelling?
Nu moet je wel !  :naughty:
Niet echt een foutje, ik kwam mijn bestelling ophalen, zag die pakketten in de vitrine liggen en voordat ik het wist, had mijn mond er 3 besteld.  ::)

Maar ja...nu moet ik inderdaad wel. Ben gewoon nieuwsgierig wat die monstertjes van mij ermee gaan doen. Eten jouw Nollebakkers koppen?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#713550
Ik heb altijd orgaanpakketten van geit bij het IC. Dan heb je idd een kop, longen, hart en lever. Hier zijn die koppen de absolute favoriet.
Door Lizzy
#713606
Is dat dan nieuw? Wij hebben nog nooit een kop erbij gehad. Niet dat ik dat persee erg vind ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#713922
Ze hebben orgaanpakketjes met en orgaanpakketjes zonder kop. Ik vraag altijd die met kop.
Door Alonso
#714068
klopt dat dit altijd in die zakken zitten, gisteren heb ik ze ook gehaald en ze vinden het hier zalig.
En ik vindt het niet duur want ik betaalde altijd bij een andere slager 2 euro voor een kop en hier voor heel de zak 2,50 en dan zitten er nog 3 andere dingen bij toch???

En prachtige foto's, zal hier ook foto's maken als Alonso aan de kop begonnen is en Spiky natuurlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door