Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Batatinha
#712999
Hoi,

Heb ik vreselijk mijn best gedaan om vlees te halen uit Mill. Lust mijn hond de eenden karkassen niet!
Hebben meer mensen dat meegemaakt? Daan eet normaal wel eenden nekken.

Wat doe ik hier nu mee? Net zolang wachten tot hij zo'n honger krijgt dat hij het wel opeet? Op de een of andere manier lekker maken? Doorverkopen?

Help!

Groetjes Marieke
Door Lizzy
#713082
Heb je de wilde eend? Dan kun je je namelijk achteraan in de rij aansluiten. Mijn honden vreten ze absoluut niet, never nooit. En ik heb er twee aan Monique gegeven voor Rover en Annak en die vonden ze ook niet te vreten. Ik heb er nog 4 in de vriezer liggen en wie een hond heeft die ze wel eet: mag ze gratis bij me ophalen!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#713218
Lizzy schreef: Heb je de wilde eend? Dan kun je je namelijk achteraan in de rij aansluiten. Mijn honden vreten ze absoluut niet, never nooit. En ik heb er twee aan Monique gegeven voor Rover en Annak en die vonden ze ook niet te vreten. Ik heb er nog 4 in de vriezer liggen en wie een hond heeft die ze wel eet: mag ze gratis bij me ophalen!
Het is een beetje ver weg maar anders was ik ze komen halen! Indy is dol op wilde eend, duif dat moet íe echt niet.
Door Tanna
#713238
Onze hond eet eendepoten van het Islam Centrum. Sinds een tijdje zeurt ze daarmee. Ik houd het vlees nu even in de vlam van een gaspit, zodat het een beetje wordt geroosterd en dan eet de schavuit het gewoon op!
Door Happy Tail
#713530
hier liggen ook nog 4 eenden in de vriezer...Denk je ze een plezier te doen met heerlijk echt barfspul! ondankbare dingen zijn het. en ik heb ze 2 keer zo aangeboden en zelfs het vlees eraf gesneden en even opgebakken en dan nog laten staat.
De poten van IC eet ze wel, dus denk echt dat het tamme eenden zijn en die smaken wel
Duck al Lórange is nog mischien een optie om uit te proberen  ::) maar hier dus geen eend erin.
Door gosha
#713596
hier worden de eenden zo naar binnen geschrokt (zoals alles)  ;Dweet niet zeker of het wilde of tamme eenden zijn, maar over het algemeen genomen eten ze hier alles!wel zo makkelijk :D
Gebruikersavatar
Door Miekie
#713763
Bij ons wordt ook geen eend uit Mill gegeten,tenzij ik er een blikje sardientjes doorheen prak dan gaat t schoon op!Hoef ik t gelukkig niet te weg te gooien.
Het is eigenlijk het enige dat ze niet lusten want voor de rest gaat alles naar binnen van wijting tot groentemix,'t zal dus echt niet lekker zijn want zelfs na 2(!)vaste-dagen weigeren ze het te eten.. :puke:
Door MarijeJoanne
#717673
Hier ook een keer eend gehad, niet uit Mill, maar zo uit de vrije natuur.
Ene hond wou het niet eten, andere wel.

Wat is het verschil nou helemaal tussen wilde en tamme eend dan?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door