Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cylke
#712622
Ok, Chel staat nu een 3-tal weken op barf en het gaat prima  :D)!!

Ik heb haar nu al kippenekken, kippevleugels, kippeboutjes en kippekarkas gegeven.( Dat laatste pas zondag) en vraag mij nu af wat de volgende stap is?

In de vriezer zitten naast kippenekken en vleugels ook konijnen-,ganzen-, en kippenkarkassen en geiteribben. De ganzen en konijnen waren volledig met kop en al, dus dat heb ik ook zitten.

Graag antwoord  ;)

Groetjes
Cylke
Door tieneke
#712643
Ik zou beginnen met een konijn en later weer gans,pas als de hond alles zonder problemen eet plus verteerd en netjes kauwt beginnen met de geitenribben.
De geitenribben nooit enkel geven maar meerdere ribben aan elkaar,zijn ze niet te hard?
Door Boefke
#712685
Het gaat wel goed he :D
Ik zou het idd doen zoals Tieneke beschrijft.
Door cylke
#712735
"De geitenribben nooit enkel geven maar meerdere ribben aan elkaar,zijn ze niet te hard? "
ik heb er geen flauw idee van of ze niet te hard zijn, ik heb ze in porties verdeeld, maar ervoor gezorgd dat ze ze niet kan doorslikken...

Tot nu toe kauwt ze heel goed, echt leuk om haar bezig te horen  ;D

En euhm...kleine vergissing, Copain (die samen met mij besteld had) zegt dat het eend is ipv gans  :P Maakt dat verschil?
Door Copin
#712756
hehe, die geitenribben zijn niet superhard, ze moeten er wel aan werken, maar het waren malse geiten :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door