Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Copin
#706266
Op de hoeve slagerij waar ik (vooral) rundsvlees etc ga halen in de toekomst, stond ik effe verstomd.
Nuja, hij was vergeten dat ik wat proef besteld had, en zei me dat ie tegen vanavond 1 en ander zou klaarleggen, o.a. pens/hart/lever/ verzaagd borstbeen (met genoeg vlees, ging ie voor zorgen).
Maare, ie wou me echt geen wervels/staart/nek geven, te scherp zei, eens ze gezaagd zijn...

Tjonge, en toen ik de 1e keer binnenkwam had ie nog niks van BARF gehoord  8)
Door Boefke
#706315
;D Ja, zo zei ooit een slager tegen mij: "gekruid vlees geef ik je niet mee. Dat is niet goed voor je hond!" Verder begreep hij het helemaal, maar veel had ie niet, want t ging allemaal naar zn eigen honden ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#706337
Copin schreef: Op de hoeve slagerij waar ik (vooral) rundsvlees etc ga halen in de toekomst, stond ik effe verstomd.
Nuja, hij was vergeten dat ik wat proef besteld had, en zei me dat ie tegen vanavond 1 en ander zou klaarleggen, o.a. pens/hart/lever/ verzaagd borstbeen (met genoeg vlees, ging ie voor zorgen).
Maare, ie wou me echt geen wervels/staart/nek geven, te scherp zei, eens ze gezaagd zijn...

Tjonge, en toen ik de 1e keer binnenkwam had ie nog niks van BARF gehoord  8)
Heeft mijn slager ook niet, maar dat hoeft ook niet, want hij hoeft mij alleen maar vlees te leveren.
Door Lizzy
#706348
Copin schreef: Op de hoeve slagerij waar ik (vooral) rundsvlees etc ga halen in de toekomst, stond ik effe verstomd.
Nuja, hij was vergeten dat ik wat proef besteld had, en zei me dat ie tegen vanavond 1 en ander zou klaarleggen, o.a. pens/hart/lever/ verzaagd borstbeen (met genoeg vlees, ging ie voor zorgen).
Maare, ie wou me echt geen wervels/staart/nek geven, te scherp zei, eens ze gezaagd zijn...

Tjonge, en toen ik de 1e keer binnenkwam had ie nog niks van BARF gehoord  8)
Bot van rund (dus niet van kalf) vind ik persoonlijk dan niet scherp maar wel hard. Ware tanden en kiezen killers!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door