Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Debora
#673182
Bij Joe vond ik laatst een paar keer een teek. Rare is dat Sam nergens last van heeft. Dat die teken nog niet verzopen zijn met dit weer joh  :-\ Hebben jullie er ook nog last van?
Door K&D
#673212
Volgens mij blijven die krengen aktief zolang het nog niet echt gevroren heeft.
Ik hoop toch echt nog op een tijdje flinke vorst  zodat er volgend jaar niet nóg meer teken zijn.
Door Lil
#673307
Klopt zolang het niet vriest zijn er nog teken (gelukkig wel al iets minder dan in de zomer). Heb hier eergisteren nog twee verwijderd.
Door Lil
#673868
teken ook? Vlooien kunnen overwinteren in je huiskamer  :-X
Maar ik dacht dat teken echt doodgingen, niet dus, lekker ongedierte... ik wil ze kwijt  >:(
Door Elise
#675368
Echt veel last van teken hebben Spike en Phoebe niet gehad dit jaar. Maar twee weken terug langs het strand gelopen en door de duinen, en ja hoor, Phoebe had een teek. Blegh, vieze beesten >:(
Gebruikersavatar
Door *Monique
#675390
Lil schreef: teken ook? Vlooien kunnen overwinteren in je huiskamer :-X
Maar ik dacht dat teken echt doodgingen, niet dus, lekker ongedierte... ik wil ze kwijt >:(
vermoorden........ ;) ;)
Door Stef@nie
#679764
Maxi had er dus ook nog een. Terwijl het toch al 2 nachtjes gevroren heeft deze week... Zouden ze er dan toch het hele jaar door zijn  :o ??? Ik zou het niet betreuren als deze diertjes uit zouden sterven...
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door