Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#700555
;D Het gaat niet alleen goed, het gaat fantastisch!! Zoals jullie weten kampt Tessa al vele jaren met overgewicht. 40 gr. brokjes op een dag en nog te zwaar. grmpph. Maar... sinds afgelopen september zijn we gaan barfen. Volledig, niks geen brokjes en snoepjes meer uit de winkel. Alles puur natuur en zelf beloninkjes bakken. Vanmorgen heb ik haar gewogen en... sinds september is zij 800 gram afgevallen!!. Voor een hondje van 34,5 cm hoog en 12 kg zwaar vind ik dit echt super!! Geen tandsteen meer, mooie glanzende vacht en een middeltje.... om van te dromen. Heel vaak kreeg ik te horen dat ze te zwaar was, de vacht niet mooi enzv. Ze is nu 8 jr (bijna) en de complimenten vliegen me om de oren. Zoooo mooi, niet grijs en zo slank, hoe doe je dat toch? En dan klim ik op mijn stokpaardje, leg het uit en krijg dan te horen dat het bewerkelijk is, dat die persoon te lui is, brokken zijn zo makkelijk. Nou, voor ons dus echt niet! Schouderklopje, schouderklopje en nog veel meer. ;D ;D ;D
Door hector
#700593
Ben blij dat je zo enthousiast bent. Maar ik ben het met je eens dat de meeste honden "liefhebbers" lui zijn. Wij hadden laatst op de honden vereniging hele discussies over vers vlees en brokken. De meesten zeggen dan ook gewoon,:"nou geef mij maar brokken, lekker makkelijk". Sorry hoor, maar dat is toch geen liefde hebben voor je viervoeter!
Door tieneke
#700643
Kom net van de Tsjechische Da(sterilisatie kat) waar er in de wachtkamer een volle bak bagger gevuld staat voor de stakkers plus nog heeeel veel speciale brokken in het verkoopschap....slik!,wordt je niet echt vrolijk van  :-X
Gelukkig weten wij veel beter  ;)
Door Lizzy
#700651
Nou jaaaa, DIT is echt een geweldig bericht! Ja, het blijft jammer dat mensen het teveel werk vinden... Ze weten echt niet wat ze missen! Je krijgt er voor terug: een gezonde hond, je hoeft nauwelijks nog naar de dierenarts en bovendien is het ontzettend leuk om je hond iedere dag weer zo te zien genieten!
Door judith1967
#700770
Geweldig dat het zo goed gaat.Leuk he,om complimentjes te krijgen over je hond.
:)

Ik zie zoveel mensen met hun honden,daar zie je aan dat die brok te eten krijgen.
Als ze dan mijn hond zien(11jaar),vinden ze hem er zo goed uitzien,zeggen ze goh,hij ziet er veel jonger uit,en zo mooi slank.
Als ik dan zeg wat ie eet,krijg ik wel te horen,ja vlees is wel beter.
En dan denk ik bij mij eigen,ja,geef dat dan ook aan je hond,hij zou er zo ontzettend veel van opknappen.
Liefde voor je hond is.....rauw voeren!!!!! :D
Door cylke
#700777
DAT IS ECHT SUPER
Proficiat en doe zo voort zou'k zeggen (maar dat wist je al hé  ;D)
Geef een dikke knuff aan je schatjes.
Groetjes
Cylke
Door gosha
#700786
een dikke proficiat!!
een vriendin van mij heeft een dwergschnauzer die en te dik was, er niets af kreeg, ;) en ook nog eens veel jeuk had. Ze heeft hem op advies van mij op vers gezet, en moet je hem nu eens zien!!! slank en geen greintje jeuk! Daar doe je het toch voor...de honden helpen. Laat die luie mensen maar doen, ze weten niet wat ze hun honden ontzeggen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door