Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Netty
#699247
sinds enkele dagen weigert Tof alle orgaanvlees te eten, een aan gort geslagen kippevleugel wil ze wel, maar hartje maag en lever. laat ze gewoon in het bakje liggen, ook de kipfilet gaat naar binnen, beef ook zonder probleem, maar orgaan laat ze liggen......
ik heb de kippelever al een beetje tot moes gesneden en dan door de rest heen gemixt, maar ze kijkt niet blij, zo krijg ik in ieder geval wel wat naar binnen, maar dat alleen lijkt me niet goed.
het is een druif met eten, en hier is niet alles zomaar te koop.
kan het kwaad als ze een poosje in orgaanvlees staking gaat?
ze vertikt het ook groente, fruit en yochurt te eten >:(
Door Lizzy
#699296
Je kunt eens orgaan van rund proberen. Pinkel vindt kiporgaan niet te bikken en rundorgaan goed te happen. Als dat ook nog niet lukt: even aanbakken en kijken of Tof het dan lust....
Door Netty
#699301
het probleem hier is dat je het niet of nauwelijks kan kopen en als ik er om vraag begrijpen ze me niet...... :-\
ik heb een keertje hart gekregen, wat bij thuiskomst long was, althans het zag er niet uit als hart maar ik kan me voorstellen dat een long er zo uitziet.... Tof vond het overigens heerlijk, maar ik heb gelezen dat het generlei waarde heeft :-X
ze moet wel wat hebben want haar ontlasting is gortdroog....een beetje laxerend kan geen kwaad.
hier kan je ook buffelvlees kopen, ik denk dat het van karbouwen is......enig idee wat het kan zijn, lijkt me lijken op rund........of zie ik dat weer verkeerd
???
Door Lizzy
#699369
Netty schreef: het probleem hier is dat je het niet of nauwelijks kan kopen en als ik er om vraag begrijpen ze me niet...... :-\
ik heb een keertje hart gekregen, wat bij thuiskomst long was, althans het zag er niet uit als hart maar ik kan me voorstellen dat een long er zo uitziet.... Tof vond het overigens heerlijk, maar ik heb gelezen dat het generlei waarde heeft :-X
ze moet wel wat hebben want haar ontlasting is gortdroog....een beetje laxerend kan geen kwaad.
hier kan je ook buffelvlees kopen, ik denk dat het van karbouwen is......enig idee wat het kan zijn, lijkt me lijken op rund........of zie ik dat weer verkeerd
???
Ik denk dat buffelorgaan ook prima is. Maar goed, je kunt dus ook wel proberen om de orgaantjes van de kip een beetje aan te bakken. Veel honden vinden dat wel lekker....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door