Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#696983
Hertenvlees vindt Rein echt zum kotsen  :yucky:  zo smerig, hij gaat er acuut van in de achteruit  :sofa:

Vandaag hertenrib ontdooid, voor de zekerheid ook maar kipkarkas voor als hij het niet zou lusten. Naah, wat een maf. Hij vond het echt prima te eten. Scheurde zelfs as usual de stukjes vlees er eerst af zoals hij altijd zijn ribben eet. En nou wil ik graag weten wat het verschil is tussen hertenvlees en hertenvlees  :fool:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#696986
[quote="bas rouge"]
Hertenvlees vindt Rein echt zum kotsen  :yucky:  zo smerig, hij gaat er acuut van in de achteruit  :sofa:

Vandaag hertenrib ontdooid, voor de zekerheid ook maar kipkarkas voor als hij het niet zou lusten. Naah, wat een maf. Hij vond het echt prima te eten. Scheurde zelfs as usual de stukjes vlees er eerst af zoals hij altijd zijn ribben eet. En nou wil ik graag weten wat het verschil is tussen hertenvlees en hertenvlees  :fool:
[/quote]

Jane hier is dol op geitenribben. snij ik het vlees eraf en geef ik dat los dan tuft ze het terug ::)
Door Lizzy
#696988
Rein en Pinkel moeten gaan daten! Ze hebben exact dezelfde smaak! Pinkel vindt hertenvlees echt niet te beren. Hertenribben vindt ze zalig. Schiet mij maar lek.....
Door Eef+Stippels
#696990
[quote="bas rouge"]
Hertenvlees vindt Rein echt zum kotsen  :yucky:  zo smerig, hij gaat er acuut van in de achteruit  :sofa:

Vandaag hertenrib ontdooid, voor de zekerheid ook maar kipkarkas voor als hij het niet zou lusten. Naah, wat een maf. Hij vond het echt prima te eten. Scheurde zelfs as usual de stukjes vlees er eerst af zoals hij altijd zijn ribben eet. En nou wil ik graag weten wat het verschil is tussen hertenvlees en hertenvlees  :fool:
[/quote]

Haha, snap jij het snap ik het  ::)

Die van mij zijn lekker makkelijk, die vreten gewoon alles, met of zonder rib, maakt allemaal niets uit, als het maar snel gaat  :D
Door Linneke
#696994
Hier nog z'on mafkees :o. Hertenribben jammieee.....hertenvlees was de eerste paar keer lekker maar nu ook niet meer. Meng het nu maar met rundvlees ofzo...heb nog z'on 7 a 8 kg liggen >:( . Zou toch fijn zijn als ze dat nog op at.

Maffe beesten hoor  :)

Groetjes Linda
Door bas rouge
#696997
[quote="Angelique"]
Jane hier is dol op geitenribben. snij ik het vlees eraf en geef ik dat los dan tuft ze het terug ::)
[/quote]

Nou jaaaa zeg. Dat zou Rein misschien ook nog wel kunnen flikken. Ik ga het niet uitproberen  8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#696999
[quote="bas rouge"]
Wat een bak dat er meer van die weirdo's zijn  ;D
[/quote]

Wees blij, hoef je je nooit alleen te voelen ;D
Door Chaos
#697213
Geitenschouder en -poot (recreatiebot) moest Chaos niet. Waarom? Geen idee.
Tot hij hertenvlees kreeg. Dat was wel lekker. Sindsdien kluift 'ie dus wel op geitenpoot.  8)

Marlies
Door Elvira
#697365
Zingaro lust geen eendennekken, maar eendenpoten eet hij wel. Ik had eerst wat nekken bij een carnibestverkooppunt gekocht om te kijken of ze eend aten. Nelson at het wel, dus eendenpoten gekocht bij IC. Nelson eendenpoten gegeven en Zingaro wat anders. Hij was eerder klaar en pikte een poot van Nelson, dus hij krijgt ze nu ook.
Door tieneke
#697368
[quote="bas rouge"]
Wat een bak dat er meer van die weirdo's zijn  ;D
[/quote]
Echt maf sommige honden  ::)
Hier een Tinus-figuur die een tijd lang geen hele eend meer moest,eendennekken deed en doet ie een moord voor  ::) ::)
Na een poos niet te hebben toegegeven rost ie de laatste tijd de hele eend weer lekker naar binnen...zoals het hoort!  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door