Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Copin
#697317
Gisteren, na de training kreeg Copin een konijnerug, met een niertje nog aan, lekker vers ontdooid..
Maar ie trok er echt zijn neus voor op  :(
Heb het dan maar in stukken gesneden, vlees apart gepresenteerd, en uitbundig beloond bij het likken aan het vlees, maar alles wat er gebeurde was het uitspuwen van konijn...  :'(
Hij ging zelfs demonstratief ann de korrel-ton staan ruiken  >:(
Na een 20-tal minuten heb ik dan maar een kalkoenbout uit de vriezer gehaald, en dat heeft hij bevroren opgegeten, want hij had echt wel honger...
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#697350
Ik heb er hier ook één die konijn niet te eten vindt. Na een aantal pogingen krijgt zij iets anders als de andere 2 konijn krijgen.
Honden...rare wezens... ;)
Door Copin
#697363
Dit was zijn 1e konijnpoging...
Levend doet ie niet liever dan ze opjagen...
Gemakkelijke prooi lust ie niet, hihihi  :D
Door Copin
#697391
dan es proberen met haas?
Wel duur, hoor, om een testje te doen  :-[
maar ik heb ondertussen lekker konijnstoofpotje voor mezelf  ;D
Door Kynida
#697560
Ach joh, zolang ze het meeste wel lusten ... Wij lusten ook bepaalde dingen niet, toch? Mijn oudste hond kun je werkelijk alles voorschotelen, de jongste haalt haar neus op voor gevogelte (behalve kip dan), nou dan maar niet. Anders krijg je elke keer dat gemiep, heb ik persoonlijk geen zin in.  ;)
Door K&D
#697564
Konijn kennen ze hier (nog) niet, maar een hazenkarkas ging er met smaak in.
Ach ja........meneer houdt niet van 'wild'?
Door Eef+Stippels
#697576
Ik heb die van mij 1x konijn gegeven, ik vond het zelf hartstikke smerig stinken en wandor of yindra had er diaree van, was dus 1x en nooit weer  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door