Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Melody
#696336
Ben vandaag langs de poelier geweest oor het een en ander, en daar hebben ze karkassen (hij had er een op de weegschaal gelegd) van ongeveer 15 gr, kan ik deze gewoon geven aan de honden ? of zou er te weinig vlees aan zitten ??
Gebruikersavatar
Door *Monique
#696337
Melody schreef: Ben vandaag langs de poelier geweest oor het een en ander, en daar hebben ze karkassen (hij had er een op de weegschaal gelegd) van ongeveer 15 gr, kan ik deze gewoon geven aan de honden ? of zou er te weinig vlees aan zitten ??
Ik kan morgen wel eens kijken. Dan krijgen ze hier goed bevleesde karkassen. 15 gram lijkt mij wat kaal, maar zal morgen eentje wegen. En als ze erg kaal zijn, doe je er toch wat spiervlees bij :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#696338
Mijn kipkarkassen wegen ongeveer 120-150 gram per stuk.... Heb je het wel goed met die 15 gram? ???
Gebruikersavatar
Door *Monique
#696340
Pauline schreef: Mijn kipkarkassen wegen ongeveer 120-150 gram per stuk.... Heb je het wel goed met die 15 gram? ???
Ik heb hier in Deventer wel eens karkassen gehad, die in stukken waren, en niet in zijn geheel. Dus dan zou 15 gram kunnen ???
Gebruikersavatar
Door *Monique
#696341
Pauline schreef: Mijn kipkarkassen wegen ongeveer 120-150 gram per stuk.... Heb je het wel goed met die 15 gram? ???
Maar als die van jouw 120-150 gram wegen, dan hoef ik niet meer te wegen...... :)
Door Melody
#696344
Ja die man had gewogen, het zijn denk ik geen hele karkassen, is wel moeilijk uit te leggen zo maar het lijkt wel alleen de bovenkant , kraakbeen met weinig vlees eraan.
Door Happy Tail
#696351
15 gram, lijkt me kuikenkarkasjes...
de kipkarkassen die ik wel een s geef zitten op 400-500 gram:-)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door